בעונה העשירית של הקומדיה "תרגיע", לארי דיוויד ממשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב: לא לשים על אף אחד. כבר בפרק הראשון של העונה (שמעריציה נאלצו לחכות לה שלוש שנים, כי לארי דיוויד כאמור לא שם על אף אחד) הוא מספיק לריב עם אישה בהיריון ועם אחד מחבריו הטובים ביותר, להתנהג באופן לא הולם כלפי שתי נשים ולנסות למוטט בית קפה, רק כי הקפה הוגש לו קר.
נדמה כי אויבתו הגדולה ביותר של דיוויד הוא התקינות הפוליטית, והוא נלחם בה בכל החזיתות. אין פרה קדושה שהוא יהסס לשחוט, אין נושא רגיש שהוא לא ידרוך על יבלותיו.

כך, למשל, גם בעיצומו של עידן "מי טו" ששינה את כללי המשחק המגדרי והפיל חללים גם בהוליווד, דיוויד מטפל בידיים חשופות בנושא ההטרדות המיניות. בן דמותו בסדרה מואשם בהטרדה פעמיים בפרק אחד: פעם אחת כאשר מלצרית טוענת שבהה בה (הוא רק רצה את הנקניקיות שהגישה), ופעם שנייה לאחר שניגב את משקפיו בחולצה של מזכירתו (הוא פשוט אדם שלא מבין גבולות). המסר של דיוויד מורכב: לא כל התנהגות גברית דוחה היא הטרדה מינית.
זו אינה אמירה פשוטה, אבל בגיל 72, עם רקורד עשיר שכולל את המלכה האם של הסיטקומים – סיינפלד, נדמה שהוא קיבל אור ירוק במקום שבו עבור רוב האנשים ניצב תמרור עצור זועק. את ההטבה הזו הוא קיבל בזכות הומור מדויק וחכם: הוא לא גבוה, אבל כן מתוחכם; הוא בוטה ולעגני, אבל גם מלא בחן. ובמילים אחרות: דיוויד אומר את כל מה שאנחנו חושבים – ולא מעיזים להגיד.
גם בבעיטה שלו בתרבות הפי־סי יש תחכום, כי הוא לא מהסס להפנות אותה נגד עוד מתנגד ידוע שלה, האיש החזק ביותר בעולם – דונלד טראמפ. בפרק הראשון מגלה דיוויד כי הכובע האדום המזוהה עם נשיא ארה"ב יכול להיות כלי נשק יעיל להרחקת אנשים לא רצויים. ולמרות שהוא עצמו בז לאיש, הוא לא בוחל באמצעים ומשתמש בכובע כדי לנער מעליו מכר נודניק או לחמוק מעימות בכביש. גם כאן המסר מורכב: אני סולד מהאיש, אבל מוכן להתנהג כמוהו.
כמו בספינת האם סיינפלד, גם העלילה של "תרגיע" תופסת תפקיד משני ונדמה שכל מטרתה היא "להרים להנחתה", כלומר ליצור לדמויות מצע לסיטואציות ופאנצ'ים קומיים. אחד היתרונות הגדולים בז'אנר הזה טמון בכך שהצופה יכול בקלות לצפות בעונה העשירית וליהנות ממנה, גם אם החמיץ כמה עונות באמצע, ואפילו אם לא צפה בסדרה כלל עד היום.
למרות שזו עונתה העשירית ו"תרגיע" חוגגת כבר עשרים שנה מאז עלייתה לאוויר, היא לא איבדה בשנים שחלפו אפילו מעט מהרלוונטיות שלה. אולי זה בזכות הקריצה המתמשכת לאקטואליה, אולי בזכות העובדה שבבסיסה נמצאת תקשורת בין אנשים. אמנם זו תקשורת לקויה, משונה, פוגענית לעיתים – אבל מלארי דיוויד, האיש שלא שם על אף אחד, לא היינו מצפים לשום דבר אחר.
תרגיע yes ,HOT וסלקום TV