"הודעה אדומה" נקנה במקור להפצה קולנועית על ידי אולפני יוניברסל. אבל אחרי שנלחצו מתג המחיר שהוצמד להפקה נטפליקס חטפה אותו מהם בשמחה בעבור הסכום הגבוה ביותר ששילמו עד כה לסרט – 200 מיליון דולרים. ספק אם הסרט היה מצליח להחזיר את השקעתו בקופות, אבל כאופציה חינמית בשירות הסטרימינג הוא יצר באזז אדיר, שבר את כל שיאי הצפייה של נטפליקס ויותר מהצדיק את הבחירה לרכוש אותו.
אין ספק שנקודת המכירה המרכזית פה היא שלושת הכוכבים המעטרים את הסרט – דוויין ג'ונסון, ריאן ריינולדס וגל גדות, שכל אחד מהם קיבל שכר של 20 מיליון דולרים. עבור גדות, מדובר במהלך שמקעקע סופית את מעמדה כאיי־ליסטית הוליוודית. מדהים לגמרי.
השלושה מגלמים בהתאמה סוכן FBI, גנב אמנות חלקלק וגנבת אמנות חלקלקה עוד יותר, הנמצאים במרדף אחר פריט ארכיאולוגי מסתורי ויעשו הכול כדי להשיגו. הם מקפצים בין ערים אירופיות, נופים אקזוטיים ואתרים סודיים בשלל סצנות שוד ואקשן בהשראתם של סרטים כמו "השוד המושלם", "משימה בלתי אפשרית" ו"אינדיאנה ג'ונס".
כהסחת דעת קלילה ומשעשעת לפרקים, "הודעה אדומה" עושה עבודה סבירה. אבל חייבים להודות שעם תקציב כמו שלו הציפייה הייתה למשהו יוקרתי בהרבה. סצנות האקשן קצרות ודלות מדי ואינן מתקרבות לסטנדרט המצופה מסרט בקאליבר כזה, האפקטים הממוחשבים נראים דיגיטליים ומלאכותיים, לעיתים עד רמת מבוכה, ותפניות העלילה הגנרית בקושי יגרמו לכם להרמת גבה. שלושת הכוכבים לעומת זאת דווקא חביבים למרות החד־ממדיות של דמויותיהם. הכימיה בין כולם עובדת, גדות מקסימה (גם אם היא לא תזכה בשום פרס על משחק) והשטיק הקומי של ריינולדס משעשע כהרגלו. בשורה התחתונה, גם אם לא היינו ממליצים לראות את "הודעה אדומה" בקולנוע, כאופציית צפייה ביתית הוא בהחלט אפשרי.
הודעה אדומה ארה"ב 2021, במאי: רוסון מרשל ת'ורבר 118 ד'

ב־2016 יצא "מכסחות השדים", אתחול לזיכיון "מכסחי השדים" האייטיזי האהוב, וכשל קשות. הצופים לא אהבו את המעבר המאולץ לצוות נשים, אך בעיקר הרגישו שזהו אינו הסרט שייחלו לו. חמש שנים אחר כך, הבמאי ג'ייסון רייטמן, בנו של במאי הסרט המקורי איוון רייטמן, מנסה שוב למצוא את הנוסחה המנצחת עם "מכסחי השדים: החיים שאחרי", והפעם, נראה שיש לנו פיצוח.
הגיבורים הם אם חד־הורית ושני ילדיה העוברים לבית שהוריש להם סבם בעיירה נידחת. דברים מוזרים מתרחשים במכרה הישן שבפאתי העיירה והילדים מגלים כי סבם היה לא אחר מאשר ד"ר איגון ספינגלר מצוות המכסחים המקורי, שעבר לעיירה כדי להילחם ברוע המסכן את העולם. הילדים מפעילים את כל הפטנטים של צוות המכסחים ויוצאים לקרב.
הדבר הראשון שעומד לזכות הסרט החדש הוא שהפעם לא מדובר באתחול אלא בהמשך ישיר לשני הסרטים המקוריים. הסרט משחזר בהצלחה אלמנטים עלילתיים וסגנוניים מהסרט המקורי ומספק לכל אורכו תמהיל מענג של מוכרות ונוסטלגיה. גם הבחירה בגיבורים ילדים נבונה מאד. ראשית, כנצר למשפחת המכסחים נוכחותם כאן מוצדקת מאוד. שנית, כסרט המיועד לכל המשפחה ובמיוחד לילדים, הם מושלמים כדמויות להזדהות, ושלישית – עבור המעריצים הרבים, הילדים אינם מאיימים על מקומם של המכסחים המקוריים וכשאלו אכן עושים קאמבק בקליימקס של הסרט, אין חובב אחד של הסדרה שלא ימחה דמעה של אושר.
לאחר כישלון הניסיון הקודם, קיבלה ההפקה הנוכחית תקציב צנוע יחסית של 75 מיליון דולר. באופן אירוני, דווקא בשל כך הסרט אינו עמוס באקשן מבולגן וממוחשב מתחילתו ועד סופו, ורייטמן מנצל זאת כדי לבנות היטב את מהלכי העלילה והדמויות. קטעי האקשן עצמם עשויים היטב עם מידה נכונה של הבהלות ואתנחתות קומיות, והכול מסתכם בסרט שמצליח לאזן היטב בין כל מרכיביו ויספק הנאה מרובה להורים, לילדים ובמיוחד לאלו שגדלו על המכסחים ויקבלו סוף־סוף המשכון ראוי.
מכסחי השדים: החיים שאחרי ארה"ב 2021, במאי: ג'ייסון רייטמן 124 ד'
