וכשמגיע הרגע להרביץ לכמה רעים, מגלים שלא על הנדנוד לבדו עבדו המתכנתים: ספיידרמן שלנו חומק מאגרופים, מיריות ומשלל כלי נשק אימתניים, ובין לבין מנחית אגרופים ובעיטות, משגר קורים מסוגים שונים ויורה כל ארגז, חבית או חפץ אחר שנופלים לידו על כל נבל שמעז להתעסק איתו. כל קבוצה של שודדי בנקים, חוטפים או פושעים אחרים היא סיבה למסיבה. המדור מצא את עצמו מתרגש בכל פעם מחדש כששעט על קור ארוך לעבר קבוצת פורצים באמצע מנהטן, מזנק בבעיטה על אחד, בועט באחר, מדביק את השלישי לקיר בכמה קורים, ומשם הכיף נמשך ונמשך.
אם כבר דיברנו על מנהטן: אחד ההישגים הוויזואליים והמשחקיים המרשימים ביותר הוא המודל של התפוח הגדול שנוצר עבור ספיידרמן. למעט כמה בעיות רישוי ותוספות מהקומיקס (שלום, מגדל הנוקמים), המודל מדויק להפליא יחסית לעיר הממשית. השחקן יכול לבקר בצ'יינה טאון, לטייל ברחוב המוזיאונים באפר איסט סייד או להתנדנד מעץ לעץ בסנטרל פארק. המדור יצא לחפש בניינים רנדומליים ברחבי העיר, ומצא את כולם בדיוק היכן שציפה למצוא אותם.
ויש גם סיפור. המדור טרם סיים עם העלילה אבל השלים כ־70 אחוזים ממנה וכבר אפשר לדרג את המשחק הזה גבוה ברשימת היצירות הטובות ביותר. השחקן רוצה להמשיך לחקור את העיר ולגלות סודות והרפתקאות מִשנה, ובו בזמן מת לדעת לאן הסיפור ממשיך מכאן.
אחרי כל המחמאות, נציין שהמשחק אינו מושלם. העיר יפהפייה אבל הבוטים שממלאים אותה קצת משעממים. הפושעים קצת חוזרים על עצמם, וכמה תקלות טכניות קטנות מבאסות שחקנים רבים. אבל בסופו של דבר אלה צרות שוליות שבקושי הורגשו. אחרי עשרים וכמה שעות משחק, המדור מרגיש שהוא בקושי ראה חצי ממה שיש לספיידרמן ולעיר שלו להציע. מדווחים שבסתיו יבוא משחק ההמשך, "ספיידרמן: מיילס מורלס". פינינו את הלו"ז.
ספיידרמן: רימאסטרד, סוני, אינסומניאק – PC, פלייסטיישן 4-5
לתגובות, המלצות, משחקים (ולהרשמה לקורס "ספיידרמן: קור מחצבתנו") שלחו לנו לטוויטר: ERspeiser או לדוא"ל: digital.makor@gmail.com