אחד האתגרים החשובים ביותר של סופר מתח הוא להצליח להשאיר את הקורא איתו לפחות חמישים עמודים. ההשקעה בקריאה של כמה עשרות עמודים הופכת לכזו שקשה להפסיד, ומגבירה את הסיכוי שהקורא ימשיך עד לסוף הספר. לשם עמידה באתגר הזה מקובל לשמור על קצב אירועים מהיר והתרחשויות דרמטיות. ליעד שהם, שכבר קנה את שמו כאחד מסופרי המתח הטובים בישראל, מתמודד עם האתגר הזה גם באמצעים נוספים, ויזואליים ומקוריים.
מאה וחמישים העמודים הראשונים של הספר מורכבים מיותר מ־30 פרקים, כשלושה־ארבעה עמודים בממוצע לפרק. ענין טכני זה מבטיח התמכרות מהירה יותר וכניסה חלקה לעניינים. בנוסף, כמחצית מהפרקים הללו מעוצבים כדו"חות חקירה משטרתיים וכתובים בצורת דו־שיח, מה שיוצר שטף קריאה מהיר עוד יותר. השילוב של הגורמים הללו מבטיח לשהם את הכניסה המהירה שלנו, הקוראים, לספר, והשימוש בכלים הללו, בנוסף ליתר הכלים הספרותיים הרגילים המשמשים סופרי מתח, מענג.

בור נוסף ששהם לא נופל בו הוא ההתחמקות מתיאור העולם הנוכחי שבו אנו חיים. סופרים רבים מעדיפים שלא לתארך את הסיפור שלהם, ובכך מנסים להרוויח לצד העל־זמניות גם את היכולת להימנע מכלים דיגיטליים שונים. הספר הזה, שמתרחש כאן ועכשיו, ממש אינו חושש מכך. שיחות נקטעות בקריאת הודעות, שעונים חכמים מסייעים לפתרון התעלומות, ואין בריחה מהעולם המהיר שלנו לעולם האיטי של פעם, שאותו היה קל יותר לכתוב. נקודה זו מוסיפה אמינות רבה לכתיבה ולפענוח ההתרחשויות.
המבנה העלילתי של הספר די צפוי: מתרחש רצח; חוקרת משטרתית נחושה הופכת כל אבן כדי למצוא את הרוצח; החשוד המיידי הראשון מנוקה מחשד; וכך גם השני; בסופו של דבר יימצאו הרוצח או הרוצחת המפתיעים. הכיף שבקריאת ספרי מתח אינו תלוי במבנה הספרותי אלא ביכולת לשזור שני דברים אחרים בסיפור כולו – שמירת המתח ובניית סיפור אמין. תוספת מקובלת היא בניית דמות מלאה ועשירה לחוקר הראשי. כל אלו נעשים היטב בספר הזה: המתח משתחרר רק בעשרות העמודים האחרונים, הסיפור אמין ומתפרס לאורך שנים רבות, וענת נחמיאס, החוקרת הראשית, היא דמות מסקרנת, אנושית, עגולה ומלאה ביתרונות מקצועיים לצד חסרונות (ויתרונות) אנושיים.
הרקע לסיפור מתחיל בין כותלי האקדמיה ועובר אל עולמות ההייטק. נראה ששהם, בן לאומת הסטארטאפ, מבין שהקוראים ייהנו לבקר במשרדים שלא לכולם יש גישה אליהם, ועל הדרך הוא מספק לקורא גם הצצה וסקירה קצרה על עולם גיוסי ההון של חברות ההזנק (סטארטאפ), ועל הדרך המפותלת והקשה שעל חברה לעבור עד שהיא משיגה את המימון הנדרש לפעילותה. למרות זאת, גם מי שלא מרגיש קשור לעולמות הללו ימצא את עצמו בספר בקלות, ולא נדרש רקע כלכלי או עסקי כדי לצלוח אותו. זהו רק בונוס לחובבים.
"קרדיט" הוא ספר מהיר המורכב ממספר עלילות הנשזרות לאורך מספר פרקי זמן. העלילה מקבלת פיתול נוסף באמצעות סדרת טלוויזיה המתארת את הפשעים המתוארים בספר עצמו, והופכת למעשה למעין ציר זמן נוסף שבו מתרחשים דברים העשויים להשפיע על ציר העלילה הראשי. סיבוך זה עלול להיות צעד אחד יותר מדי לקורא שמבקש ספר טיסה פשוט וקליל, ולהפוך את הספר לאינטליגנטי יותר לחובב המתח המתוחכם.