שון אמרי (קאלום טרנר) הוא חייל בריטי שמזוכה מאשמת פשע־מלחמה באפגניסטן, וכבר באותו לילה, מיד אחרי חגיגות השחרור, מוצא את עצמו מואשם בתקיפה וחטיפה של עורכת הדין שלו. אבל למרות שהחטיפה מתועדת לפרטי פרטים במצלמות המעקב במעגל סגור ומוקרנת מול עיניו, שון טוען בתוקף שכל זה מעולם לא קרה והדמות שנראית בדיוק כמוהו היא בכלל לא הוא. רייצ'ל קארי (הולידיי גריינג'ר, "'סטרייק") היא חוקרת צעירה ושאפתנית שרק רוצה לסגור את התיק במהירות ולחזור עם קידום ליחידה לסיכול מעשי טרור שממנה הגיעה. אבל למרות שנראה שאיש לא יכול לערער על אשמתו של שון, רייצ'ל מגלה ששום דבר בתיק הזה הוא לא כמו שהוא נראה.
למרות הטון הקונספירטיבי המובהק של הסדרה, שכמיטב הז'אנר צוללת מיד לעלילות מפותלות, סוכנים חשאיים וגופים מסתוריים, הסדרה מצליחה להיות אקטואלית ומקורקעת למדי. בעולם שבו שחקנים מתים ממשיכים לשחק בסרטים אחרי מותם, שחקנים מצעירים ומתבגרים על המסך בעזרת אפקטים, ותוכנות לעריכת וידאו הופכות יותר ויותר מתקדמות, שאלת האמינות של סרטוני וידאו הופכת משמעותית. במיוחד כשהמותחן של ה־BBC מתרחש בלונדון, שעם מאות אלפי מצלמות היא אחת הערים המצולמות בעולם.

סקר בריטי קבע שרוב האזרחים בממלכה מעדיפים את תחושת ההגנה של המצלמות, למרות החשש לחדירה לפרטיותם. האם היו ממשיכים לחשוב כך גם כשהיה מוכח שהמצלמות איבדו את אמינותן? מצד שני, האם פיגועי הטרור כמו אלה שדמותה של רייצ'ל בסדרה מצליחה לעצור היו נמנעים גם בלי השימוש במצלמות? והאם זה משנה כיצד מוכחת אשמתו של פושע, אם הוא אשם בכל מקרה?
ששת הפרקים של המיני־סדרה מצליחים ליצור עלילה סבוכה ומפתיעה עם מארג של אידיאולוגיות, אינטרסים וגופים הנחשפים בהדרגה. היא מציגה לנו את האפשרויות השונות שהמניפולציות הטכנולוגיות מאפשרות, לוחצת על כפתורי החרדה מול אפשרות ההפללה הקלה כל כך, אבל מסרבת לבחור צד ומתעקשת להשאיר את הצופה בעיקר עם שאלות.
לא תמיד אלה שנושאים את דגל האמת עדיפים על אלה שמוכנים לשקר, לא תמיד החוק והצדק הולכים זה עם זה, ואף אחד לא באמת חף מפשע. באחד הרגעים בסדרה אומרת אחת הדמויות לשון "אתה עם הטובים עכשיו", אבל האמירה הזאת נותרת חסרת משמעות משום שעד לסיום אין דרך לדעת מי הם "הטובים", ואם הם בכלל קיימים. אפילו שון עצמו מטיל ספק בנוגע לשאלה מה מבין הדברים שהוא טוען שעשה או לא עשה באמת התרחש. וגם כשהדברים מתחילים להתבהר, אנחנו נותרים עם מעט מאוד תקווה לגבי היכולת של האמת להועיל במשהו.
נדמה שהסדרה מתעקשת שהשאלה האמיתית היא לא האם אנחנו מוכנים לשקר, אלא לשם מה. חוסר התקווה הזה מתחדד במיוחד כשבוחנים את שתי הדמויות הראשיות, שון ורייצ'ל, שהם תמונת ראי עלילתית וחברתית אחד של השני. שון, שהוא חייל משוחרר משכונת עוני, מתחיל את הסדרה כשהוא מנסה להוכיח את חפותו ולשקם את הקשר עם בתו וחברתו לשעבר. רייצ'ל היא כוכבת משטרתית עולה שמדלגת על שלבי השיטור המעייפים ורוצה להבטיח את דרכה אל הצמרת. בסופו של הסיפור שניהם מגלים שמחיר הגשמת השאיפות שלהם יהיה מחיר אובדן כל מה שהאמינו בו. השאלה רק אם זהו מחיר שהם מוכנים לשלם.
פשע במעגל סגור / שני, 22:00 // yes Edge ו–yes London