פרסומת שמתנגדת לסיגריות אלקטרוניות – זאת המודעה שתחויב העיתונות המודפסת להצמיד לכל פרסומת שתרכוש תעשיית העישון והטבק למוצריה בחודש יוני. כך עולה מצו התקנות המפרט את המודעות על הנזק שבעישון שהעיתונים יידרשו להדפיס בשנה הקרובה.

מלבד המודעה נגד סיגריות אלקטרוניות יידרשו העיתונים להדפיס בחודש יולי, לצד פרסומי חברות הטבק, פרסומת שהיא מעין מודעת אבל ש"שמורה" למעשנים. בחודש ינואר ידרוש מנכ"ל משרד הבריאות פרסומת שמזהירה מפני עישון ליד תינוקות, בנוסח "איזו סיגריה התינוקת שלך מעדיפה?"
החוק לאיסור פרסומת ולהגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון עודכן במארס השנה בהובלת חברי הכנסת ה־20 יהודה גליק, איתן כבל ואייל בן־ראובן. במסגרת החוק הורחבו ההוראות בדבר איסור פרסום ושיווק של מוצרי עישון רגילים לצד אלקטרוניים, ואיסור הצגת מוצרי עישון בחנויות ובכלל זה בחנויות הדיוטי־פרי. כן קבע החוק לראשונה חובת אריזה אחידה לכלל מוצרי העישון, וצבעה pantone 448c, שמדענים הגדירו כ"צבע המכוער ביותר בעולם". על חפיסות הסיגריות לא יופיעו סימני מסחר כמו לוגו, ותודפס עליהן אזהרה בשטח של 65 אחוזים מהחפיסה, משני צדדיה. כלל הוראות החוק ייכנסו לתוקף בהדרגה בשנה הקרובה, עד 1 ביוני 2020.