משבר האמון הציבורי בפייסבוק טרם השפיע על השורה התחתונה של החברה, לפחות לעת עתה. ביום רביעי הודיעה החברה שהכנסותיה ברבעון הראשון – הנובעות ברובן מפרסומות כמובן – צמחו ב־49 אחוזים לעומת השנה שעברה, ועמדו על 12 מיליארד דולרים. הרווח הנקי קפץ ב־65 אחוזים לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל־4.9 מיליארדי דולרים.
אף שהיו אנשים שדיווחו שמחקו את חשבונם ברשת החברתית, בעקבות שערוריית הפרטיות שפרצה באמצע מארס, באותו חודש צמח ב־3.4 אחוזים (לעומת חודש מארס 2017) מספר המשתמשים שנכנסו לרשת לפחות פעם אחת ביום. ייתכן שהשפעת הסקנדל תתבטא יותר ברבעון השני של השנה. "אף שאנו ניצבים בפני אתגרים חשובים, הקהילה שלנו והעסק שלנו פתחו בעוצמה את 2018", מסר מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, בהודעה לציבור.

פייסבוק נמצאת באחד מהרגעים הרגישים ביותר ב־14 שנות קיומה. הרשת החברתית מתמודדת עם תוצאות שערוריית פרטיות המידע שהתפוצצה כשנודע שהיא אפשרה לחברת הייעוץ 'קיימברידג' אנליטיקה', שעבדה עם קמפיין טראמפ לנשיאות, לשלוף שלא כראוי מידע מכ־87 מיליון משתמשי פייסבוק. נגד הרשת הוגשו כמה תביעות ייצוגיות בנושא, וכן נפתחה חקירה של נהליה בוועדת המסחר הפדרלית (FTC).
מניית פייסבוק צנחה ב־14 אחוזים מאז שהתלקחה השערורייה. אבל הצמיחה הרבעונית החזקה שלחה את המניה בחזרה למעלה: היא עלתה ב־7 אחוזים ביום רביעי במסחר שלאחר הסגירה, ופתחה את המסחר אתמול בעליות נוספות.
"סביר שדו"ח ההכנסות הזה הוא החשוב ביותר בתולדות פייסבוק", אמר דניאל אייבס, אסטרטג ראשי וראש תחום הטכנולוגיה בחברת המחקר GBH. "לאור הזעם הצרכני לאחר פרשת 'קיימברידג' אנליטיקה', יש לחץ עצום להראות שמודל הפרסום לא הושפע מהעננה השחורה בחודשים האחרונים".
ההשפעה הגדולה ביותר של הטלטלה נראתה בסעיפי ההוצאות של החברה, שיגדלו מאוד בשנה הקרובה: פייסבוק מצפה לשכור עוד 10,000 עובדים, ובהם מנהלי תוכן מסביב לעולם, כדי לחזק את מאמצי המאבק בדיס־אינפורמציה ומניפולציות אחרות באמצעות הפלטפורמה.