התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם: מספר כוכבית מבית כוכבית המותג, החברה המובילה בענף התקשורת בחיוג מקוצר בעזרת כוכבית.
מספר מקוצר המשתמש בסימן הכוכבית המוכר המייצר אפשרות לחיוג מקוצר ויעיל לכל פניה ולקוח..
אז מה הבעיה אתם שואלים?
לקוח מופצץ ביותר מ-40,000 מסרים שיווקיים ביום… וזה מאוד הגיוני. פרסומות בטלוויזיה ברדיו, שלטי פרסום מעל כל רמזור ובצד כל אוטובוס, באינטרנט, בגוגל ובפייסבוק ואפילו בתיבות המייל הפרטית והעסקית ובאפליקציות בשימוש יום יומי במכשיר הנייד.
והנה עוד כמה בעיות עם הפתרונות המותאמים מבית כוכבית המותג:
- בעולם המשתנה והדינמי בו מספר הטלפון יכול להשתנות מספק לספק בהתאם לרמת החיסכון והשירות אותו הוא מעניק לבית העסק מספק מספר כוכבית בחיוג מקוצר, אי של יציבות, בפונקציית יצירת הקשר הטלפוני עם בית העסק, כי מספר מקוצר של כוכבית המותג, יכול ללכת אתכם כמעט לכל מקום ולכל מערכת חיוג בלי לעצור את שטף הפניות והלידים ובלי צורך לעדכן את הלקוחות במיילים ובהודעות טקסט, פעולה שעולה הרבה כסף ומייצרת המון “רעש” במערכת.
- קיצור זמן ושיפור האפקטיביות. בואו נודה שמפלס הסבלנות של הלקוחות ממשיך לרדת. מספר מקוצר של כוכבית המותג, גורם באופן מובהק ללקוחות ליצור יותר אינטראקציות עם המספר המקוצר שלכם, כלומר עם בית העסק שלכם.
- מערך הדיווח של כוכבית המותג. כל לקוח של כוכבית המותג יכול למדוד שימוש במספר, בשעות הפעילות, במקורות הפניה ועוד. תכונה זו יעילה במיוחד בכימות ומדידה של הצלחה במהלך שיווקי או השקות שירותים ומוצרים.
ועכשיו בדיוק הגיע הזמן לקצת name dropping;
בין לקוחותינו: אשת טורס, לאן – משרד כרטיסים, קלאב הוטל, בנק ירושלים, הבנק הבינלאומי, נטלי, סופר פארם, המכללה למנהל, אלטמן רוקחות טבעית ועוד בנקים, קבלנים וגופי תקשורת.
עסקים גדולים ומובילים בעזרת מספר חיוג מקוצר הכולל כוכבית:
- נותנים יתרון תחרותי בכל הרעש ובונים זכירות
- מבדלים את השירות ומספקים שונות
- מייצרים אצל הלקוחות והספקים של בית העסק בולטות
בינינו, אין תחום שבו כוכבית המותג לא יכולה לשפר את התקשורת מול הלקוחות והספקים!
כוכבית המותג מזמינה אתכם להיכנס למועדון הממותג והאיכותי של עסקים בעלי מספר כוכבית, המעביר לחיוג מקוצר וזכיר במחיר שווה במיוחד.
השאירו פרטים כאן >> ונציג של כוכבית המותג יחזור לשדרג אתכם.