אחת הבעיות הגדולות של עסקים השוכרים את שירותיה של חברה לבניית והקמת אתרים, היא שהם נשארים לפעמים עם אתר בלי קידום, לא אורגני ולא ממומן. הם לא יודעים לאיזו חברה לפנות כדי לעשות שיווק בגוגל, לפתוח עמוד בפייסבוק או חשבון באינסטגרם. כל אחד אומר להם מחיר אחר ומשהו אחר. הם מבולבלים לגמרי, ויש עוד כמה שאלות שהם לא יודעים את התשובות עליהם.
מתי לעשות מה? באיזה עיתוי? האם לעשות את כל השירותים הללו ביחד? האם לעשות פרסום מקומי או ארצי? האם לפרסם כתבה עיתונאית? איך מגיעים לקהלי היעד? איך מנצלים את הפלטפורמה של הרשת, כדי להזניק את העסק קדימה. במאמר זה נסביר מדוע הנוכחות ברשת דורשת תוכנית פרסום ושיווק כוללת בסוכנות דיגיטל אחת.
למה הגולשים לא מגיעים לבית הדפוס של יששכר?
כששואלים מומחה קידום אתרים בגאו מדיה סוכנות דיגיטל על תהליך קידום אתר הוא יגיד שאחד הדברים הכי חשובים בבנייה של כל אתר, אלה הן מילות המפתח הכלולות בקטגוריות האתר. לכל תחום יש את מילות המפתח שלו. כך ליוסי התריסולניק יש מילות מפתח שקשורות לחיפושים של תריסים ותיקוני תריסים ברשת. לגננים יהיו מילות מפתח הקשורות כמובן בעבודות הגינון. גיזום, כריתת עצים, שתילה, טיפול בגינה ועוד.
ומדוע כל כך חשוב לכלול את מילות המפתח הללו, כבר בקטגוריות של האתר? התשובה היא פשוטה. כאשר הגולשים נכנסים לשאילתה בגוגל ומחפשים ברשת כל מיני דברים, החיפוש שלהם כולל את מילות המפתח של כל מקצוע ותחום, וגוגל מפנה אותם לאתרים שבהם יש תכנים הכוללים את מילות המפתח הללו.
זאת הסיבה שבמשך שנה בית הדפוס של יששכר בבני ברק, לא קיבל שום פניות דרך האתר בעוד שבתי דפוס אחרים, קיבלו המון עבודה. רק כאשר יששכר הגיע למשרד שלנו, בדק מומחה קידום האתרים את האתר של יששכר וגילה כי מלבד המילה בית דפוס, הוא לא כולל את כל מילות המפתח, באמצעותן הגולשים יכולים היו להגיע אליו כמו למשל: הדפסות דיגיטליות, מכונת דפוס, סידור, עימוד ועוד.
אז אם גוגל מפנה את הגולשים לאתרים לפי מילות מפתח, ובאתר של יששכר לא היו מילות מפתח, איך יגיעו אליו גולשים?
זאת הסיבה שבגללה חשוב לבחור בסוכנות דיגיטל שמתמחה בבניית אתרים ועושה גם קידום, ולבנות את האתר מראש, כשהוא מותאם לכך ולא רק ברמת מילות המפתח אלא בהיבטים טכנולוגיים ועיצוביים המאפשרים את קידום האתר.
אם אתם רוצים לקוחות חדשים- אתם חייבים קמפיין בגוגל!
פעם כשלא היה אינטרנט ולא עולם דיגיטלי, אמצעי הפרסום היו פשוטים וברורים. עסקים קטנים ובינוניים חילקו פליירים, פרסמו מודעות בעיתונים, יצאו עם סרטי פרסומת בטלוויזיה, השמיעו ג’ונגל ברדיו, עשו אירועי קידום מכירות וכך קיבלו לקוחות חדשים, השיקו מוצרים, פתחו סניפים והתפתחו.
היום הכל שונה. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי שהוא העולם העסקי הכי בועט והכי דינמי. גם המסחר בבורסות העולם נעשה היום און ליין, אז אם יש לכם עסק ואתם רוצים עוד לקוחות חדשים? ואתם רוצים להתפרנס, אתם חייבים להתאים את העסק שלכם לשיטות של הפרסום היום. היתרון הכי גדול של הפרסום ברשת, זה שהוא נעשה באמצעים דיגיטליים שיכולים:
- לנתב את הפרסום בדיוק לקהלי היעד שלכם
- לעשות קמפיין פרסום בכל תקציב
- לדעת בכל רגע נתון, איך הקמפיין עובד
- לשנות ולשפר אותו בכל רגע נתון
- להפסיק אותו מתי שמחליטים
במילים אחרות אתם אף פעם לא יכולים להפסיד כסף, רק להרוויח. הכול בשליטה שלכם, בזמנים שאתם מחליטים ובתקציב שלכם. מעולם לא היה כלי כל כך עוצמתי ומדויק שיודע לפלח, למדוד ולקלוע לקמפיין ולקהלי היעד.
איך מלכה התחילה למכור קיגל בפייסבוק?
הפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים קטנים ובכלל, לפתוח דף עסקי בפייסבוק. גאו מדיה כסוכנות דיגיטל מובילה, מנהלת בהצלחה רבה כמה דפי פייסבוק עסקיים ללקוחות. גם את העמוד “הקיגל של מלכה”. מלכה גרה בפתח תקווה, והיא יודעת להכין קיגל מופלא, שנעשה עפ”י מתכון של סבתא שלה מפולניה. רק מה? היא לא רצתה לפתוח חנות ולהכניס את עצמה להוצאות של שכירות, ארנונה ועוד, אז היא פנתה לסוכנות שלנו וביקשה לדעת איך היא יכולה לפרסם את עצמה ברשת. אנחנו הצענו לה לפתוח לה דף עסקי בפייסבוק וגם לנהל אותו. וזה בדיוק מה שעשינו. העלינו תמונה של הקיגל העסיסי והמגרה, לצד המלצות של לקוחות. תמונות של הקיגל נאפה, פרסום המטבח שלה בבית בו היא מכינה את הקיגל בסירים גדולים בכמה תנורים, ומה לומר לכם? העסק לא רק שהוא פורח, הקיגל של מלכה נגמר כבר ביום חמישי בערב.
למה הדף של מלכה הצליח? את הפוסטים בדף העסקי של מלכה כתב קופירייטר מומחה, הצילומים צולמו ע”י צלם מקצועי. כל יום העלנו פוסט נהדר, עם אסטרטגיה שיווקית מאחוריו, אז זה לא מפליא שאנשים נהנו מהדף, עשו לייקים ושהקיגל נגמר כל שבוע ביום חמישי.
אינסטגרם לא מתאים לכל אחד
אינסטגרם זו תכונה לשיתוף תמונות וסרטונים, והיא חביבה מאוד על צעירים ובעיקר על נשים. אם אתם מוכרים משהו לנשים כמו פאות, אופנה, חוג תכשיטנות קורסים לנשים, חוג העצמה ועוד, זה בדיוק המקום למצוא לקוחות חדשים.
סוכנות דיגיטל גאו מדיה, מנהלת חשבונות רבים של עסקים קטנים שמצליחים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם בזכות האינסטגרם. זהו כלי חשוב מאוד ופוטגני במיוחד. גם הקיגל של מלכה נמצא שם. מאכלים טבעוניים, טיפולים טבעיים, מוצרי שיער, יופי וטיפוח ועוד.
אתר בלי קידום אורגני הוא אתר מת
באינטרנט אם לא עושים משהו, הוא לא קורה. כלומר אם יש לכם אתר ואתם לא עושים שום דבר כדי לקדם אותו, הוא לא יתקדם לעולם. יש שני סוגים של קידום שעשויים לחשוף את האתר שלכם, להגדיל לכם את ההכנסה ולהביא לכם לקוחות חדשים. קמפיין שיווק בגוגל עליו הסברנו לעיל במאמר זה, וקמפיין קידום אורגני.
בגאו מדיה, צוות מומחים של קידום אורגני. הוא נעשה בצורה של הפצת מילות מפתח ברשת באמצעות תכנים ייעודיים הכוללים אותם. תכנים אלה מוזנים לאתר, מופצים באתרים ובפורטלים שונים ברשת, תוך פרסום קישורים המובילים גולשים לאתר המפרסם.
בתהליך של קידום אורגני, יכול כל עסק שיש לו אתר להיות מדורג במקומות הראשונים בגוגל בתחום שלו. קידום אורגני זו עבודה סיזיפית ומתמדת, בה כל שבוע נכנס לאתר טקסט עם מילות מפתח. כל האתרים היום משתמשים בקידום הזה. אומנם הוא תהליך שאורך זמן אבל הוא בהחלט מוכיח את עצמו. בזכותו יוכל העסק שלכם להתקדם לעמוד הראשון בגוגל.
אם אתם לא עושים קידום בגוגל, הגולשים לא יגיעו לאתר שלכם, לא ייכנסו אליו ולא ישאירו לכם פרטים.
סוכנות דיגיטל גאו מדיה מספקת מעטפת שירותים כוללת לעסקים קטנים ובכלל. בניית והקמת אתרים מותאמים לעסק, קידום אורגני, ניהול דף עסקי בפייסבוק, ניהול חשבון אינסטגרם. שיווק בגוגל, קמפיינים מסחריים בגוגל ועוד.
בסוכנות הדיגיטל שלנו, צוות של פרסומאים, מקדמים, אסטרטגיים, אנשי פיתוח ועיצוב אתרים ועוד, השוקדים על מתן שירות אמין ומועיל ללקוחות שלנו.
ההצלחה שלהם ברשת, מעידה עלינו יותר מכל.
אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו, ואנו נעניק לכם הצעה מתאימה לקידום ושיווק העסק שלכם ברשת.