עידו אל-ים מונה למנהל השיווק של חברת הפינטק בראונד קארד מקבוצת “קשרים פלוס”, מנפיקה מורשה של כרטיסי תשלום נטענים בינלאומיים בשקלים, דולר ויורו של מאסטרקארד. בתפקידו הקודם היה מנהל מחלקת מפיצים בחברה.
לפני שהצטרף לחברה עידו שימש יועץ לשיווק ומכירות בתחום הפיננסי לחברות בשוק הבינלאומי.
עידו בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים.

שוק הפריפייד (PREPAID) בישראל נמצא בצמיחה מואצת בשנה האחרונה
וכעת חברת בראונד קארד עומדת להשיק את אפליקציית “PAI ” – ארנק דיגיטלי ייחודי, דמוי חשבון בנק, שאליו ניתן לקשר עד שלושה כרטיסי תשלום.
האפליקציה כבר זמינה ב- “Google Play”.
חברת בראונד קארד מציעה את כרטיסי התשלום ואת האפליקציה לכל אדם בלי קשר למצבו הכלכלי.