חברות המטבחים, המפורסמות, המובילות, הקטנות והייחודיות מתחרות על כל לקוח, משום שפלח השוק לא רק גדול ומשמעותי, אלא הוא גם מאופיין באווירה של “חבר מביא חבר”. זהו אחד התחומים הבולטים והמשמעותיים שבהם- מכר נכנס לבית של מכרו, רואה מטבח שמוצא חן בעיניו, לוקח את שם החברה ורוכש גם הוא ממנה גם הוא…
חברות המטבחים, אם כן, יעשו הכול על מנת שנרכוש מהן מטבח. הן ישקיעו תקציבי עתק בפרסומי חוצות, ישכרו את שירותיהם של אנשים משמעותיים ומובילים בתחום- נגרים, מעצבים, אנשי שיווק ועוד.
כלקוחות- כדאי לנו להיעזר בשירותים אלה- ראשית, להבחין בשלטים ובפרסומות המודיעות על חברות המטבחים הקיימות, רצוי כמובן תמיד לשאול מכרים ולקבל מהם המלצות על חברות ונגריות שהם רכשו העבר מהן.
שימו לב, לא תמיד החברה הגדולה והמפורסמת ביותר תהווה הפתרון המתאים גם עבורכם. לפעמים הסגנון העיצובי שיתאים עבור הבית שלכם ועבור האווירה השולטת במשפחה שלכם… יימצא דווקא בחברה קטנה או בנגרייה אישית ומשפחתית.
ובכל מקרה, כאשר אנו ניגשים לשלב בחירת המטבח – עלינו להבין שיש חובה להתאים אותו לסגנון העיצובי של הבית כולו ובפרט לאווירה המאפיינת את האופי שמוקרן ממנו ומבני המשפחה- אווירת יוקרה ופאר חסר פשרות, אווירה כפרית של “חזרה למקורות”, אווירה קלאסית המאופיינת בפשטות וברוגע… המטבח הוא חלק בלתי נפרד, אינטגרלי ומשמעותי המעניק טון מרכזי בבית כולו.
רצוי ואף חובה להתיישב לשיחה עם מעצבי מטבחים שמעניקה החברה לשם ייעוץ ראשוני- אנשים אלו, היועצים, מרוויחים כסף רב על עבודתם- ולנו –יש רק הזכות לשבת איתם ולהרוויח מידיעותיהם וניסיונם העשיר.