לפניכם חמישה טיפים מרכזיים שיעזרו להפיק את המרב ממאמצי קידום אתרים שלכם.
השקיעו את הזמן במילות חיפוש
מילות חיפוש מהוות את הערך העליון של קידום אתרים במנועי חיפוש. על מנת לעשות את העבודה בצורה נכונה, צריך קודם כל להתמקד על המילים שהכי מתאימות לבית העסק שלכם. לכן, ביצוע עבודת מחקר מקיפה בנושא מילות החיפוש יאפשר להתחיל לעבוד לכיוון הנכון, בעוד שמילות חיפוש לא מתאימות עשויות להביא לבזבוז של עבודה לשווא.
דאגו שהאתר ייתן ערך
אתרים שנותנים ערך לגולשים תמיד זוכים ליחס חיובי מצד מנועי החיפוש. לכן, הדאגה ליצור מאמרים חדשים מדי חודש עשויה להביא לשיפור משמעותי בדירוג האתר כבר בחודשים הראשונים של הקידום. לכן, צריך תמיד לצאת מנקודת הנחה שאתר טוב ואיכותי תמיד יתוגמל.
שתפו את התכנים ברשתות החברתיות
מעבר למנועי החיפוש, כיום חשוב מאוד שהעסק שמאחורי האתר המקודם יופיע גם ברשתות חברתיות שונות, וגם בשירותים השונים של גוגל (למשל – באינדקס העסקים של גוגל, ובמידה ומדובר במקום פיזי, גם במפות). שיתוף בכמה שיותר פלטפורמות מצטרף יחד למשקל של הקישורים המעבירים לאתר, וזה מביא לצמיחה משמעותית בדירוג האתר, שזוהי המטרה האולטימטיבית של קידום אתרים.
פרסמו מאמרים באתרים חיצוניים
על מנת לחזק את הדירוג באמצעות קישורים חיצוניים, כדאי גם לדאוג לפרסם מאמרים עם קישורים לאתר באתרים חשובים, כגון אתרי חדשות או אתרי אינדקס מקודמים בתחום שבו עוסק הגורם שמאחורי האתר. ומעבר לדירוג המבוסס על קישורים, פרסום באתר פופולרי עשוי להביא תנועה רבה לאתר המקודם. יחד עם זאת ,על מנת שזה יצליח, חשוב להשקיע בכתבה איכותית, כך שכדאי לפנות לכותב אתרים מקצועי, לפחות למטרה זו.
תבדקו את ביצועי האתר בכל עת
אי אפשר לדעת שהליך קידום אתר הולך לכיוון הנכון מבלי לבדוק כל הזמן את הביצועים – ניתן לראות את היקף התנועה ואפילו את המקומות שאליהם מגיעים הכי הרבה אנשים בתוך עמוד ספציפי. הכלים של וורדפרס מאפשרים לקבל גישה לכל המידע הזה בקלות רבה, ומומלץ להשתמש בהם.
כל הטיפים האלה עשויים להיות מועילים גם למומחים בתחום קידום אתרים וגם לאדם המעוניין לקדם את האתר שלו באופן עצמאי. עם זאת, אדם שרק מתחיל לפעול בתחום עשוי להזדקק להרבה יותר זמן על מנת להגיע לביצוע יפים בניגוד למומחה. לכן, במידה ואתם קצרים בזמן והאתר הדורש קידום הוא למעשה מקור הפרנסה העיקרי – עדיף שלא להפקיד את גורל האתר בידי המזל, אלא לפנות לגורם מקצועי.
המאמר נכתב ע״י אורי מינץ – שיווק דיגיטלי