בין אם מארגנים לבד או נעזרים בחברת הפקה, החכמה היא למצוא את הדרך המושלמת לשלב חוויות וריגושים יחד עם ערכים ותוכן איכותי, שילוב מאתגר לכל הדעות. כדי לעשות כן, חשוב להתייחס למכלול האלמנטים ולהעניק תשומת לב על פרטים קטנים כגדולים.
כל פעילות, החל מערבי גיבוש מושקעים, סדנאות ODT או ימי קונספט ייחודיים, חייבים להשאיר את העובדים בתחושת סיפוק והיי ולשם כך צריך להיערך ולדאוג שהכל “יתקתק”:
תנאים – חשוב לוודא את תנאי מזג האוויר ותנאי השטח, במיוחד אם יוצאים לפעילויות בחוץ, כגון המרוץ למיליון, חפש את המטמון או שאר Outdoor Training, הכרות עם המסלול והמיקום הם קריטיים להצלחת האירוע.
מכנה משותף רחב – כאשר מגבשים תוכן או פעילות חשוב להכיר את העובדים ולהעניק לכל אחד תחושה של שייכות, למשל: שימו לב אם צריך לשמור על כשרות, שמירת נגיעה, נשים בהריון, עובדים בעלי מוגבלויות כאלה ואחרות, זה make or break של גיבוש צוות או גיבוש ארגוני.
אוכל קדימה אוכל – למען האמת, גם אם הפעילות תהיה הכי יצירתית ומושקעת, תמיד, כמו בכל אירוע ושמחה, יזכרו את האוכל. ישנה חשיבות עליונה לסוג המזון ולאיכותו. חשוב לסגור מסעידים איכותיים, ראויים ובעלי ניסיון, במידה וצריך לשנע את הקייטרינג חשוב לבדוק שזה נעשה כבר בעבר ולקבל המלצות. ישנן אטרקציות הסעדה שונות ומגוונות, חשוב שמישהו יהיה אחראי על הנושא ויוודא את המגוון הרחב, האיכות וכמובן השפע. גם באוכל צריך לוודא שכולם מסופקים, שומרי כשרות, צמחוניים, טבעוניים, בעלי הרגישויות והאלרגיות למיניהם.
התוכן הוא המלך – זה לא משנה אם מדובר על יום כיף לצוות קטן, פעילות גיבוש לצוות גדול או אירוע לארגון כולו, ישנה חשיבות רבה לתוכן ולערך שהקהל מקבל. אנשים לא אוהבים להרגיש שבזבזו את זמנם, לכן חשוב שמי שמארגן ומגבש את הפעילות יהיה בקיא ויצירתי ומכיר את עולם ההפקות הארגוניות. חשוב לספק לקהל תוכן מעורר השראה, הפעלה מעוררת חשיבה או פעילות אקטיבית המעניקה כלים ויוצאת מגבולות ה”כאן ועכשיו”. ניתן לשלב הרצאות וסיפורי השראה, הפעלות של ‘חדר בריחה’ בחלל סגור או באוויר הפתוח, סדנאות צחוק ופלייבק, יצירה וכל העולה בדמיון, כלים אשר יכולים ללא ספק לתרום באופן אישי וארגוני לאורך זמן.
אלוהי הפרטים הקטנים – מה שנראה למישהו מהצד כשולי יכול להיות המפתח להצלחה או לכישלון של אירוע חברה, יש לוודא שיש ביטוחים מספקים, לערוך בדיקה של נותני השירות ולקבל המלצות, להגיע לטעימות של הפעילות ושל האוכל וכדאי לחשוב גם על גימיק שהעובדים ייקחו איתם, מזכרת מיום של כיף מהארגון המפנק.
הכותב הינו יוסי ספינזי, מנכ”ל OUTMIND
הפקות תוכן חווייתי, ימי גיבוש-סדנאות-הרצאות