המטרה: להגביר את הנוכחות הדיגיטלית
בתקופה שבו כל העולם, פשוטו כמשמעו, עובר לאינטרנט הגברת נוכחות דיגיטלית חשובה מעין כמותה. אם משתמשים נכונה באמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו, גם עסק קטן בתחילת דרכו יכול ליהראות כגדול ובעל ניסיון. יתרון משמעותי נוסף של האינטרנט הוא שבניגוד לפרסומות בטלוויזיה שעולות לא מעט כסף, אינו מצריך השקעה כלכלית גבוהה. ומכיוון שכולם נמצאים באינטרנט גם ככה בדרך זו או אחרת, כל עסק מוכרח להקים אתר משלו ולהמשיך ולפתח את העסק בעולם האינטרנטי כדי לקבל חשיפה גבוהה.
גוגל – חברם הטוב ביותר של בעלי העסקים
בימינו פרסום בגוגל הפך לאחד הכלים השיווקיים החזקים והעוצמתיים ביותר. וכשמדברים על פרסום בגוגל, מדברים בדרך כלל על הקידום הממומן – Google Ads. הרעיון של הקידום הממומן הוא די פשוט – אתם משלמים לגוגל פר קליקים וגוגל בתמורה מעלה את המודעה שלכם. המערכת של Google Ads ידידותית למשתמש, ולמעשה כל אחד יכול לפתוח חשבון בגוגל. עם זאת, ההצלחת הקמפיין שלכם בגוגל תלויה באופן שבו אתם בונים אותו, תוך התמקדות במילות המפתח, תוכן ההודעה והקישור שאליו אתם מפנים את הגולש. ככל שהמודעה שלכם תהיה ממוקדת יותר, כן היא תעודד יותר גולשים לפנות דווקא אליכם.

בנו לכם אתר
זה שבניתם קמפיין בגוגל המומן אינו פוטר אתכם מלבנות אתר לעסק שלכם. אמנם מדובר בעבודה איטית והדרגתית, אבל אם משקיעים כראוי רואים תוצאות. אתר אורגני הוא כרטיס הביקור של העסק ובאמצעותו אתם בונים אמון בינכם לבין הגולשים. כשיש לכם אתר משלכם, אתם חופשיים להוסיף כל תוכן שתרצו – מאמרים, טיפים, תמונות, סרטונים ואפילו אנימציות. נוסף על כך, בתקופת הקורונה לא יזיק גם לחבר את האתר לחנות האלקטרונית כדי שהגולשים יוכלו להזמין מוצרים מבלי לצאת מהבית.
מגבירים את החשיפה בעזרת הרשתות החברתיות
לרשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם קיימת השפעה רבה על עולם הפרסום. זאת משום שגולשים רבים נמצאים ברשתות אלה, צעירים ומבוגרים כאחד, ועל כן בעלי עסקים הבוחרים לבנות פרופיל עסקי ברשת החברתית מקבלים חשיפה טובה. כך למשל, ברשת חברתית כמו פייסבוק ניתן לבצע פילוח קהל היעד ולהתאים את הפרסום למשתמשים הרלוונטיים. כמו כן, אם תצליחו לחשוב על פוסט ויראלי המדבר אל ליבם של הגולשים או להפיק סרטון קצר ומעניין, תזכו ללא מעט שיתופים. ובתקופת הקורונה שבה כולם גם ככה נמצאים בבית ונכנסים לרשת החברתית כדי לראות מה התחדש, קיימת אפשרות לנצל לא מעט הזדמנויות לפרסום.
האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי, ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.