למי שעוד זוכר, התוכנית "יצאת צדיק" בגלגולה הראשון הביאה לתודעה הציבורית בישראל את מה שכבר רבים ידעו גם קודם לכן – מאוד קשה למצוא בעלי מקצוע טובים בישראל.
המצב הביא להקמה של פורטלים אינטרנטיים לחיפוש אחר בעלי מקצוע מומלצים, דוגמת שיפוצים פלוס, אבל האם שיפוצים פלוס ואתרים דומים עמדו במבחן הזמן? האם הם נותנים את השירות שהתחייבו לתת והאם הם הצליחו ליצור את השינוי המיוחל בשוק בעלי המקצוע בארץ?

השינוי שלא התחיל מהשטח
מיהם בעלי מקצוע טובים?
כאלה שיודעים לבצע היטב את העבודה, שנותנים מחיר הוגן, שלא מנסים לעבוד עליכם ושאתם יכולים לסמוך עליהם ועל שיקול הדעת שלהם.
אבל אי שם בשנות התשעים של המאה הקודמת, הקושי היה כה גדול, עד כי חיפוש אחר בעלי מקצוע לביצוע פרויקט שיפוצים היה לעיתים קרובות פשוט בלתי אפשרי!
התוכנית יצאת צדיק, כאמור, הצליחה ליצור שינוי, בעיקר על ידי הצפת הנושא הכאוב.
אבל מי שבאמת עשו את ההבדל בשטח, היו דווקא פורטלים מקצועיים של בעלי מקצוע, דוגמת שיפוצים פלוס.
למצוא בעלי מקצוע טובים ולפרסם אותם – איך עושים את זה?
השיטה של שיפוצים פלוס אינה מקורית במיוחד ולכן גם נשאלת השאלה – האם הפורטל מצליח להמשיך לשרת את המטרה שלשמה הוקם, או שהדברים השתנו וכדאי לחפש פתרונות אחרים?
למעשה השיטה של שיפוצים פלוס דומה מאוד לשיטה המומלצת לחיפוש אחר בעלי מקצוע טובים בכל תחום, גם אם אתם מבצעים את החיפוש באופן עצמאי.
ההבדל הגדול הוא, שמי שמבצע את החיפוש זה לא אתם, אלא אנשים שזהו תחום המומחיות שלהם, שזהו מקור הפרנסה שלהם וזו העבודה שלהם.
השיטה מבטיחה שפע של פוטנציאל:
אתם חוסכים המון זמן, אתם לא צריכים ללמוד את התחומים המקצועיים השונים, כדי להבחין בין מקצוען לחאפר, לא צריך לחפש המלצות של חברים ומכרים, כי ההמלצות כבר מופיעות באתר, ליד הפרטים האישיים של בעל המקצוע, אזור פעילות גיאוגרפי, ותק בתחום ותחומי התמחות.
כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור כמה בעלי מקצוע שמופיעים בפורטל ולקבוע איתם ראיון, להשוות בין הצעות מחיר ולהחליט עם מי יש לכם כימיה טובה ואפשר להתחיל לשפץ.
מה עם בעלי מקצוע שמשקרים כדי להתפרסם?
צוות שיפוצים פלוס יכול להעיד, כי מקרים של בעלי מקצוע המשקרים כדי לפרסם אינם נפוצים כלל.
אולי כי צריך כמויות גדולות של עזות מצח כדי לבצע תרמית בסדר גודל כזה ואולי פשוט כי תהליך הסינון של האתר הוא כל כך יסודי ומקיף, שאין להם סיכוי.
אז איך זה עובד?
- בעל מקצוע המבקש לפרסם את עצמו באתר יוצר קשר עם צוות שיפוצים פלוס
- הצוות מתשאל אותו שורה של שאלות כדי להבין מה רמת המקצועיות, האמינות והאדיבות המקצועית שלו
- בעל המקצוע מעביר לצוות האתר פנקס חשבוניות כדי ליצור קשר עם לקוחות קודמים ולתשאל אותם על רמת השירות והמקצועיות שלו
- לאחר כל אלה, אם בעל המקצוע מגיע לציון מספיק גבוה, הוא יכול לפרסם באתר, אבל זה לא נגמר כאן.
איך שומרים על אמינות לאורך זמן?
כדי לשמור על שטח הפרסום שלו באתר, בעל המקצוע צריך להוכיח התמדה ברמה גבוהה של שירות ומקצועיות, לאסוף ציונים גבוהים מגולשי האתר ולספק שירות מספיק טוב ללקוחותיו.
כך, גם כאשר הוא יקבל טלפון מצוות האתר, הוא יקבל ביקורת טובה מספיק כדי להמשיך לפרסם.
מצד שני, אם הדירוג שלו יורד, בגלל בעיות ברמת השירות, או ביצוע עבודה ברמה לא מקצועית, גם שטח פרסום באתר שיפוצים פלוס ילקח ממנו.
יש לציין כי הצעד הזה מצד שיפוצים פלוס, אשר מיועד כדי לספק לגולשי האתר שירות איכותי, מיועד בראש ובראשונה להגן על האתר עצמו, מפני אובדן טראפיק באתר, שכן פרסום של בעלי מקצוע מפוקפקים, מה שמכונה בעגה המקצועית "חאפרים", מבריח באופן טבעי את הגולשים.
זו כשלעצמה סיבה מספיק טובה למנהלי האתר ועובדיו, להתנהל בצורה שקופה ככל האפשר מול הגולשים, להקפיד הקפדה יתרה על סינון של בעלי המקצוע המפרסמים באתר ולעבוד קשה בשביל הגולשים שלהם.
את תוצאות העבודה הקשה הזאת חווים אלפי גולשים של שיפוצים פלוס, אשר נהנים משירות של בעלי מקצוע איכותיים על בסיס יומיומי.
איך אפשר לדעת מה הלקוחות אומרים? פשוט – נכנסים לאתר, בוחרים בעל מקצוע בתחום הרלוונטי ובודקים את הביקורות שגולשים כתבו עליו.
תסמכו על צוות שיפוצים פלוס, שאם יהיו ביקורות לא טובות, גם בעל המקצוע כבר לא יופיע שם.
איך בונים תדמית מקצועית ואמינה לאורך זמן?
אם תיכנסו לאתר שיפוצים פלוס, תוכלו לראות רשימה של ערכים, אשר האתר מתגאה בהם, בתור ערכים מובילים, אשר משמשים קווים מנחים לצוות האתר.
בין הערכים הנ"ל: אכפתיות, מקצועיות, ניסיון, אחריות, אפשר גם למצוא את כל המידע שיראה לכם שצוות האתר גם עומד במילה שלו ושומר על הערכים האלה בכל היבט של העבודה.
מאמרים מקצועיים
כמעט על כל נושא אפשרי בתחום הבנייה (כולל בניה קלה), השיפוצים והעיצוב (כולל רשימת מעצבי פנים מומלצים) – אפשר למצוא מאמר מקצועי, מקיף, שימושי ומעניין, שיכול לעזור לכם לבצע את העבודה בעצמכם, לקבל טיפים לביצוע עבודה איכותית, או למצוא את בעל המקצוע המתאים, שיעשה את העבודה בשבילכם.
פורומים מקצועיים
אם מאמרים מקצועיים זה לא הקטע שלכם, אתם יכולים לגשת ישר למקור ולשאול שאלה באחד מן הפורומים המקצועיים. שם מחכה לכם בעל מקצוע בדרגת מומחיות גבוהה, שיכול לתת לכם מענה ולענות לכם על שאלות מקצועיות מכל הסוגים.
סרטוני וידאו
למי שמעדיף לצפות במקום לקרוא, מחכים באתר סרטוני וידאו מאירי עיניים, עם הסברים מצולמים, שיקלו עליכם לבצע מגוון עבודות בכוחות עצמכם, או ללמוד על הפרמטרים הנחוצים לביצוע עבודה איכותית.
מחירון שיפוצים
לכל תחום מקצועי מרכזי, המתפרסם באתר, מוצמד מחירון מקצועי, המציג טווח מחירים ריאלי.
רוב בעלי המקצוע בארץ מתמחרים את השירותים שלהם בתוך הטווח הזה, פשוט כי המחירים עצמם מתפרסמים רק לאחר בדיקות מקיפות של טווח המחירים המקובל מול בעלי מקצוע אמיתיים, שעובדים בשטח.
מידע אישי על בעלי המקצוע
בעל מקצוע המפרסם באתר מקבל עמוד אישי, שבו מופיעים פרטים שונים שלו:
שם פרטי ושם משפחה, אזורי פעילות, ציון מבוסס על חוות דעת אמיתיות של גולשים שבעל המקצוע עבד עבורם, מספר שנות ותק בתחום המקצועי, מספר שנים שבהן הוא מפרסם באתר, חוות דעת אחרונות של גולשים שקיבלו ממנו שירות, מידע אודות פרסומים שונים שלו באתר, כמו תשובות שהוא נתן בפורומים המקצועיים למשל, אבל אולי הכי חשוב, כי אין כמו מראה עיניים – תיקי עבודות מצולמים עם תמונות אמיתיות מהשטח, מפרויקטים שונים שהוא ביצע לאחרונה.
כל המידע הזה מרוכז במקום אחד ומאפשר לכם גישה קלה ונוחה לאינפורמציה נוספת אודות בעל המקצוע, אשר תסייע לכם להחליט אם זהו בעל מקצוע שאתם רוצים לעבוד איתו.
בשורה התחתונה, גם אנחנו חושבים שהרבה יותר קל למצוא היום בעלי מקצוע, כשיש בשטח פורטל מקצועי לבעלי מקצוע, כמו שיפוצים פלוס, שעושה בשבילכם את כל הבדיקות, חוסך לכם זמן ומאפשר לכם לבצע פרויקט שיפוצים בלי להסתבך.
אז מבחינתנו, שיפוצים פלוס בהחלט יכולים לקבל צל"ש על מפעל חיים מכובד, תרומה לקהילה ואפילו הצלחה עסקית בלתי מבוטלת.
רוצים מידע נוסף? כנסו לאתר שיפוצים פלוס: https://www.shiplus.co.il