בתחום קידום אתרים אורגני יש כל כך הרבה פרמטרים שיכולים להשפיע על קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. היום נמנה כ-3 פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לקדם את האתר טוב יותר:
שילוב ביטויי מפתח בכותרות
לפני שאתם מתחילים בקידום האתר, עליכם לעשות מחקר ביטויי מפתח בו אתם מנסים להבין מה המטרה העיקרית של האתר ומה הוא מנסה למכור. אם האתר שלכם מדבר על מסעדה אסייתית בחיפה, אז ביטויי המפתח שתרצו לקדם עבור האתר הם: מסעדה אסייתית בחיפה, מסעדה אסייתית בצפון ועוד. רצוי שביטויי המפתח יהיו ממוקדים, שכן ביטוי מפתח כללי מדי עלול להביא קהל יעד לא רלוונטי לאתר מה שעלול להוביל לנטישת האתר. נטישה של אתר עלול לפגוע בדירוג שלו.
לאחר שבחרתם את ביטויי המפתח שלכם, הקדישו לכל עמוד עד 2 ביטויי מפתח ולאחר מכן דאגו לשלב אותם בכותרות ובתוכן עצמו. ישנם 2 סוגי כותרות:
- כותרת SEO – זוהי הכותרת שמופיעה בתוצאות החיפוש בגוגל. בכותרות אלו יש לשלב את ביטויי המפתח שאותם אנו רוצים לקדם עבור האתר או העמוד.
- כותרות H1, H2, H3 וכו’ – מדובר בכותרות שמופיעות בתוכן עצמו. חשוב לשמור על סדר היררכי של הכותרות כאשר כותרת H1 מופיעה לכל היותר פעם אחת ומעל לשאר הכותרות. כותרות H2, H3 וכו’ יכולות להופיע מספר פעמים. את ביטויי המפתח קריטי לשלב בכותרת H1 כי הכותרת הראשית בעצם מסמנת לגוגל על מה העמוד מדבר.
הטמעת קישורים פנימיים בתוכן
התפקיד של הקישורים הפנימיים הוא לאותת לגוגל על העמודים הכי חשובים באתר, כלומר ככל שעמוד יקבל יותר הפניות כך הוא יקבל יותר יחס ויותר חשיבות. לאחר שבחרתם את העמודים אותם אתם רוצים לקדם עם ביטויי המפתח המיועדים להם, יש להטמיע קישורים בתכנים הקיימים באתר כך שיפנו לעמודים המקודמים. למשל אם באתר שלכם יש בלוג ופרסמתם בו מאמר שמדבר על התרבות היפנית ושילבתם במאמר את הביטוי מסעדה אסייתית בחיפה, תוכלו להטמיע בביטוי עצמו קישור שיפנה לעמוד שמקדם את הביטוי עצמו.
טריות התוכן באתר
יש לדאוג להעלות תכנים לאתר מספר פעמים בחודש, שכן גוגל אוהבת שהאתרים מעדכנים את עצמם מדי פעם. בנוסף אם האתר יספק תוכן איכותי ומועיל, הגולשים ירצו לחזור אליו ואף יפתחו כלפיו נאמנות.
אם אתם זקוקים לעזרה בקידום האתר, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת אוורסט המתמחה בפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק וקידום אתרים.