2021 הייתה שנה מאתגרת ובמערכת החינוך בפרט. דווקא בשנה שכזו חשוב לנו להמשיך את המסורת של טקס אוסקר חינוך ירושלמי, ולהוקיר תודה לנשות ואנשי החינוך המצטיינים של ירושלים. אלו שעושים מעל ומעבר בשגרה, ואל מול האתגרים הייחודיים של התקופה הזו הפגינו נתינה אינסופית.
במסגרת התחרות הוגשו מעל 6,500 המלצות: הורים, תלמידים ואנשי חינוך המליצו למִנהל החינוך בעיריית ירושלים על אנשי ונשות החינוך ששינו את חייהם, מכל התפקידים וכל המגזרים. מתוך כלל ההמלצות נבחרו על ידי ועדה מקצועית חמישה מועמדים ומועמדות סופיים בכל תפקיד.
בטקס חגיגי נבחרו הזוכים ב-12 קטגוריות, הכוללות את כלל הצוות החינוכי בעיר – משומרים ואבות בית ועד פסיכולוגיות חינוכיות. זה הזמן להכיר אותם. והפעם: אנשי המעטפת החינוכית.
פרס החסד
הזוכה: גיטה קהן
תפקיד: יועצת
מוסד חינוכי: הסמינר הישן
כמה שנים את עוסקת בתחום החינוך? 44 שנים
נימוקי הזכייה: גיטה היא אישה מרשימה וצנועה שעושה בעצמה עבודה של הרבה מאוד אנשים. בעשור האחרון יצרה גוף מאחד לכל חדרי החסד של הסמינרים בארץ. בתקופת הקורונה פעלה ללא לאות למען תלמידות הסמינר ובני משפחותיהם, שחלקם נקלעו למצבים לא פשוטים כלכלית ובריאותית.

פרס מפעל חיים
הזוכה: יונתן הורביץ
תפקיד: מורה
מוסד חינוכי: ישיבת חורב
כמה שנים אתה עוסק בתחום החינוך? 44 שנים
נימוקי הזכייה: יונתן הוא מורה שמקיים למעלה מ-40 שנה את מאמר המשנה "והעמידו תלמידים הרבה". הוא מסור, בעל השקעה עצומה ואמונה בלימוד התלמידים. ליונתן עין טובה גם על התלמידים המורכבים ביותר והוא ניחן באהבה עצומה למקצוע.

גננת
הזוכה: ימית אסרף
מוסד חינוכי: גן תאנה
כמה שנים את עוסקת בתחום החינוך? אני גננת מזה 22 שנים
נימוקי הזכייה: ימית היא גננת שחולמת ויוזמת, ועושה מעל ומעבר. במהלך הסגרים דאגה לשלוח לילדים חומרי לימוד ויצירה מיוחדים כדי שימשיכו ללמוד ולהתפתח. במקביל יזמה פעילות מבורכת של קשר בין ילדי הגן לקשישים בשכונה והצליחה לגעת בלבם של כל המעורבים.

הכירו את זוכי אוסקר החינוך הירושלמי: צוות טיפולי חינוכי
הכירו את זוכי אוסקר החינוך הירושלמי: הזוכות
הכירו את זוכי אוסקר החינוך הירושלמי: המעטפת החינוכית
האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי, ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.