לילד הופיעה פריחה לא מוסברת על הבטן, אתם סובלים מכאב גב, או רוצים להיות אחראים ולערוך בדיקת מעקב שגרתית, אתם נכנסים ליישומון של קופת החולים או מתקשרים לקבוע תור, ושוב מתאכזבים לגלות שהתור הקרוב הוא בעצם רחוק מאוד. למי מאיתנו זה לא קרה?
בתחומים מסוימים, למשל אם תרצו להתייעץ ברופא מומחה או לעבור טיפול פיזיותרפי או פסיכולוגי, תיאלצו להמתין חודשים ארוכים.

במאוחדת החליטו לשנות את כללי המשחק, ולשים דגש – לצד ההקפדה על איכות ומקצועיות השירות הרפואי, גם על קיצור זמני ההמתנה לשירותי הבריאות. המשוואה ברורה: ככל שהפגישה עם הגורם המטפל תהיה מוקדמת יותר, כך אפשר יהיה לטפל בבעיה, קטנה או גדולה, בהקדם, ולתת מענה מהיר וטוב לפני שתתפתח בעיה בריאותית חמורה. זה נכון למבוגרים, ונכון שבעתיים כשמדובר בילדיכם.

מהמחקר שערך משרד הבריאות ופורסם בחודש מרץ, "הרפורמה בהתפתחות הילד – פרסום זמני המתנה ממוצעים", עולה כי עבור רופא מומחה בתחום התפתחות הילד למשל, לקוחות מאוחדת ימתינו בממוצע 1.1 חודשים (זמן המתנה מפתיחת תיק עד לאבחון), לעומת 2.1 חודשים בלאומית, 2.3 בכללית ו-2.5 במכבי.

וזה לא נגמר רק ברופאים מומחים, אלא גם בשירותים חשובים נוספים. לדוגמה, לטיפול אצל קלינאי תקשורת יידרשו לקוחות מאוחדת להמתין את פרק הזמן הקצר ביותר עד לטיפול (אחרי פתיחת תיק, אחרי אבחון ולפני טיפול ראשון) – 2.3 חודשים בלבד, מול 3.1 חודשים בלאומית, 4.2 חודשים בכללית ו-3.6 חודשים במכבי. גם בהמתנה לפסיכולוגים התפתחותיים ועובדים סוציאליים יקבלו לקוחות מאוחדת תור הרבה יותר מהר מהמבוטחים בקופות האחרות. מלבד הנוחות מדובר כאמור בשיטה המשדרגת את השמירה על הבריאות, נותנת מענה מהיר ופותרת את הבעיה הבריאותית עוד לפני שהיא הופכת לגדולה או בלתי הפיכה חלילה.

אז במקום לקטר ולהתעצבן בכל פעם שאתם זקוקים לייעוץ רפואי, במקום לפנות לרפואה פרטית ולשלם אלפי שקלים, או במקום לשבת ולחכות לתור שיגיע ובינתיים להפסיד זמן יקר, שעלול לעלות בבריאותכם או בבריאות ילדיכם – פשוט הקליקו וקבלו מידע נוסף על מאוחדת.
השאירו פרטיכם בטופס מטה ותוכלו לקבל מידע נוסף על השירותים המיוחדים והמהירים שתקבלו במאוחדת. למשפחה שלכם מגיע הטוב ביותר.
להצטרפות למאוחדת בקליק אחד – לחץ כאן!
האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי, ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.