איך כדאי לפרסם באופן יעיל ברשת האינטרנט ? מנועי החיפוש ורשת האינטרנט הפכו בשנים האחרונות למכשיר הפופולרי והשימושי ביותר בארץ ובעולם. באמצעות רשת האינטרנט ניתן להגיע למידע מתחומים שונים- המחשב החליף במידה רבה את ספרי העיון והלימוד, מידע שימושי שיש בו מחליף באופן משמעותי את כרטיסי המידע והפירוט שחולקו ופורסמו על ידי חברות כמו- רכבות ואוטובוסים, בתי מלון ומוסדות שונים. אך יחד עם זאת, אחד השימושים המשמעותיים ביותר של רשת האינטרנט הוא יכולת הפרסום שיש בה. שהרי ככל שאנשים רבים העשויים להיחשב לקוחות פוטנציאלים משתמשים ברשת זו
מהו קידום אתרים אורגני? אז בניגוד לקידום אתרים שיווקי שעולה הרבה מאוד כסף, כיום חברות ובעלי עסקים למדו שיש שיטה הרבה יותר קלה, יעילה, זולה ומועדפת- לשכור את שירותיו של נותן שירות בתחום קידום האתרים. קידום אתרים המושתת על הדרכים היעילות ביותר לעלות את אתר החברה במעלה דף החיפוש באינטרנט. מקדם האתרים חייב לעבוד בטכניקות מגוונות ושונות על מנת למצוא את הדרכים היעילות למקסם את מיקום האתר הרלוונטי ולהעלותו בדפי החיפוש של מנועי החיפוש המוכרים.
– Search Engine Optimization
מה תפקידו למעשה של מקדם האתרים? מקדם האתרים הוא בעל המקצוע שנותן שירות לאותם בעלי עסקים שרוצים לממש את מלוא הפוטנציאל של פרסום העסק שלהם דרך האינטרנט בכלל ובאמצעות מנועי החיפוש בפרט. הרעיון שעומד בבסיסו של עבודתו של מקדם האתרים הוא שכמו בכל העולם גם בישראל- רוב רובו של הציבור נשבה בקסמיו של האינטרנט, קנייה דרך הרשת הופכת לנפוצה יותר ויותר ובהחלט ניתן לומר, כי היא כבר הדרך המקובלת ביותר לבצע רכישות בשנים האחרונות.
מקדם האתרים, אם כן, בדרכים של בניית לוגריתמים מתקדם, ניתוח ולמידת התנהגות הגולשים בונה תשתית ל”הקפצת” האתר הרלוונטי במעלה עמודי החיפוש.