כאשר מנהל חברה או עסק המלווים אתר עסקי מחליט להתחיל לגלגל את רכבת הרווחים בדהרה- חשוב במיוחד להבין, כי עליו לבסס את ההחלטות להעביר את האתר תהליך של אופטימיזציה במחשבה קפדנית ורצינית- מיהם הצרכניים העיקריים שתואמים עבור התוכן המרכזי של האתר. הצרכנים הללו הם הגולשים הממוצעים באתרים הקיימים ברשת האינטרנט ובאמצעות הקלדה של מילות חיפוש במנועי החיפוש על מנת לאתר את האתרים שלהם הם זקוקים- הם יוכלו לגרום לעלייתה או לנפילתה של חברה מקוונת.

התוצאות הרצויות מבחינת חברה או עסק שמפורסמים דרך אתרי האינטרנט- לא תמיד יכולים לספק רק תוצאות אורניות, טבעיות. במקרה כזה- בהחלט ייתכן, כי חברה- הגם שהיא מעניינת ומשתלמת לצרכן- תידחק לשולי תוצאות החיפוש ותגיע למקומות לא רלוונטיים ולא משמעותיים בין תוצאות מנועי החיפוש. במקרה כזה- יש להודות- החברה פשוטו כמשמעו תיעלם בסופו של דבר מהנוף. רוב הגולשים מתעניינים אך ורק באתרים המצויים בעמוד הראשון או לכל היותר בעמוד השני בין תוצאות החיפוש ובמילים אחרות – בעשרים בתוצאות הראשונות לכל היותר. כמעט כל הגולשים לא ימשיכו לחפש את מבוקשם בתוצאות נמוכות יותר וכך בעצם ידונו את החברות שמצויות רק בעמוד השלישי ומטה בין תוצאות החיפוש על פי אותן מילות מפתח מסוימות לאבדון, לכיליון.
מסתבר, שההסתערות קדימה אל עבר המקומות שיקנו לאתר החברה נראות במנועי החיפוש היא השיטה היעילה והמשתלמת ביותר כדי לרכוש את לבם של הצרכנים הפוטנציאליים ולהשיג קהל לקוחות רחב ואולטימטיבי.
בתחום קידום אתרים, אין כלל חשיבות לגודל האתר או/ ו לפופולריות של החברה במפורסמת- החברה עשויה להציע תכנים מגוונים ושונים ושפע של מבחר מכשירים, אביזרים וכו’- בעוד שאתר החברה עבר תהליך משמעותי של אופטימיזציה- הרי שהוא ישפר בוודאות את מקומו במדד הפופולריות בין תוצאות החיפוש של אתרים מתחרים. חשוב לזכור, כי האתרים המתחרים- הם בעצם כל אלו שיענו על אותן מילות חיפוש, ביטויי מפתח בהקלדה של הלקוחות- הגולשים, על מנת לבדל את האתר באופן מדויק כדי להעמידו באור חיובי יותר, מדויק יותר ובולט הרבה יותר מהמתחרים- בהחלט ראוי ליצור כותרות ייחודיות שישפרו את תהליך החיפוש של הלקוחות ויסייעו בתהליך של מיטוב ההתמודדות הקשה עם המתחרים על המקומות הראשונים תחת אותה קטגוריית חיפוש.