עשה
לפני כל דבר, עליך להגדיר את המטרות של העסק שלך. האם המכירה היא בתקופה מסויימת בשנה או לאורך כל השנה. למשל אם אתה מוכר ציוד לסקי, אז המכירות שלך הם תקופתיות. אם אתה מוכר שעונים ותכשיטים למשל, אתה מוכר לאורך כל השנה כולה. אם אתה מוכר לאורך תקופה בלבד, אתה זקוק ברוב המקרים רק לקידום ממומן, שהרי ההשקעה בקידום אתרים אורגני היא פחות רלוונטית מול קבלת תוצאות מידיות. לאומת זאת, את אתה מכור לאור כל השנה, אז קידום אתרים אורגני הוא הפיתרון הכי טוב לעסק שלך, עאבל כדאי לשלב עם קידום אתרים ממומן כדי שהעסק לא יפסיק לעבוד.

התייעץ עם מומחים בתחום הקידום אתרים, כמו למשל חברות קידום מובילות SEO-Google.co.il ilseo.co.il ועוד. אל תקח החלטות נמהרות ותמיד תחשוב מהם ההשלכות של השקת תקציב X מול החזר השקעה Y, או במילים אחרות מהו ה ROI.
תמיד תיקח בחשבון שיחס ההמרה האופטימלי הממוצע הוא 5% עד 20% במקרה הכי טוב. ישנם הרבה גורמים משפיעים כמו: מהו המוצר? מי המפרסם? כמה מקצועית חברת קידום אתרים שבחרת? ועוד ועוד.
אל תעשה
אל תעשה קידום אתרים אצל חברת קידום אתרים שאין לה הרבה נסיון, כמו כן אל תזניח דוחות התקדמות לעסק שלך. אל תגיד “אני סומך על הבחור הוא נראה ישר…” תמיד תבדוק מול מספרים, כמות גולשים החודש מול חודש שעבר, בדוק אחוז עזיבה בדף הבית של האתר באנליטי, אל תאשים אף אחד, בדוק כל צעד בהליך הקידום.
אם תרצה תוכל ליתור איתי קשר לעצות נוספות ב ilseo.co.il