בכך ניתן יהיה לייעל באופן ברור את אפיקי הכניסה לאתר- גם מבחינה מספרית וגם מבחינה איכותית. כלומר: לא רק שהרבה יותר גולשים יוכלו לצפות באתר ולהיכנס- להתעניין בו, אלא חשוב מזה הגולשים שייכנסו יהיו רלוונטיים יותר ובעלי פוטנציאל רב יותר להפוך ללקוחות רווחיים. בעבר, כשתחום קידום אתרים נוסד היה ברור שיש לפרוץ את הדרך ולאתר שיטות עבודה על מנת לפרסם תוצאות חיפוש הרבה יותר יעילות והרבה יותר מדויקות.
כחלק מהעבודה – האתגר המרכזי שבלט יותר מכול היה הוספת מילות מפתח מרכזיות עבור האתר ובפרט במקומות אטרקטיביים יותר, בכותרות הראשיות, בין מלל איכותי ואפקטיבי עבור הרוכשים. ואולם, ככל שחלפו השנים תחום זה הקרוי אופטימיזציה של מנועי חיפוש המשיך לעורר אתגרים של שיטות הרבה יותר מורכבות ומגוון רחב יותר של שיקולים. כיום, בעידן שבו רשת האינטרנט הפכה להיות ללא ספק כלי התקשורת היעיל והראוי ביותר בארץ ובעולם, בתקופה שבה כל אמצעי תקשורת ההמונים הקלאסיים נדחקו לפינה: הרדיו, העיתונות הכתובה והטלוויזיה המסחרית נודעת חשיבות עצומה למהלכים המתרחשים באתרים ובמיוחד לשיפור התוכן שלהם ולהגדלת האיכות המתבקשת לצורך כניסת גולשים רבים ככל האפשר.
כניסה אפקטיבית של לקוחות מתעניינים, להפוך אותו – את האתר המסחרי לידידותי ולנגיש על מנת לאפשר חוויה חיובית למשתמש. מילות מפתח מרכזיות- עדיין נשארו כלי מפתח שיוכלו לסייע למנועי החיפוש לנתח את מרב התוצאות האפשריות הקיימות ברשת אל מול שאילתה מסוימת. וכמובן, שירותי תכנות מתקדמים שיוכלו לוודא תיקון תקלות וביטוי לשדרוג מהלכים. כך למשל הפניית 301 ( קבוע) או הפניית 302 ( זמנית) למשאב מסוים שהועבר לאתר אחר במקום להיתקל בתקלה 404. תקלה משמעותית עבור אי נטישת גולשים את האתר. חברות קידום אתרים בגוגל אמונות על טיפוח אתרים מסחריים ותהליך שיפורם כדי לוודא שחוויית הגולשים תישאר חיובית. יש לזכור, כי על כל אתר שקיים ישנם עשרות מתחרים ועל כל ירידה בדירוג בתוצאות החיפוש- אתר אחר מתחרה יגיע למיקום מיטבי במקומו…
המאמר בחסות חברת seo-google קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש