סומיט שאה ההודי מעולם לא אהב את צוות שירות הלקוחות של החברה שלו. העובדים בצוות נתנו תשובות גנריות וכלליות מדי לשאלות של לקוחות. מול בעיות קשות, הם נשמעו לעתים קרובות מבולבלים ולא ידעו מה לעשות, הוא אמר.
אבל כאשר שאה ראה ש-ChatGPT יכול להגיב לשאלות עם תשובות מורכבות ומציאותיות, הוא ידע שזה יכול לתקן את הקו החם של שירות הלקוחות של פלטפורמת המסחר האלקטרוני ההודית שלו, Dukaan.
שאה השתמש בתוכנה כדי לשפר את צ'אטבוט שירות הלקוחות הפנימי שלו, "לינה", והכשיר אותו בעיקר על תוכן מרכז העזרה של החברה שלו. בדצמבר 2022, הוא נתן לצ'אטבוט המופעל באמצעות ChatGPT לטפל בכמעט כל ההודעות – ומצא שהלקוחות שלו היו מרוצים במידה רבה.
עד יוני, הוא פיטר 27 מסוכני שירות הלקוחות שלו והחליף אותם בלינה.
"זו לא הייתה שאלה בכלל עבורי אם להחליף את כל הצוות בבוט", אמר שאה בראיון, "שהוא פי 100 יותר חכם, מיידי, ועלה לי בערך מאית ממה שהייתי רגיל לשלם לצוות התמיכה".
עבור יזמים כמו שאה, העלות חשובה יותר מכל. לאחר הצלחת הצ'אטבוט שלו הוא יצר מוצר ספין-אוף המאפשר לאחרים לעבור לקו חם המופעל כולו על ידי בינה מלאכותית.
כנראה שלא כל עובד שירות לקוחות בעולם צריך לדאוג שמא יוחלף, אבל מקום עבודתם של אלה שפשוט מעתיקים ומדביקים תגובות – כבר לא בטוח, לדברי שאה. "העבודה הזו תיעלם," הוא אמר, "ב-100 אחוז".