כשפרסומאי עטור פרסים מגיע לאתגר הקשה מכולם: למכור את עצמו בדייטים

יורם לוי, פרסומאי עטור פרסים, ששיווק לכם בהצלחה שוקולדים, ביטוח לרכב ומפלגות, התמודד בשנה האחרונה עם האתגר הקשה מכולם: למכור את עצמו באפליקציות היכרויות ובדייטים. רגע לפני ט"ו באב הוא מעלה מופע מוזיקלי־סאטירי מצחיק־מריר של תמונות מחיי גירושין, ומספר איפה הוא עצמו טעה, ומה מדינת ישראל יכולה לעשות כדי שהזוגות הנשואים לא יגיעו שוב לרבנות

יורם לוי. צילום: אביטל הירש

לצפיה או התחברות לכתבות מקור ראשון

המשך