
על מנת שתיהנו מאסטרטגיה של שיווק תוכן חזקה, יש לבחון שתי אפשרויות – האחת, כתיבת תוכן שתשמור את הנוכחות של הגולשים באתר האינטרנט שלכם, וזאת משום שהם ייחשפו ליותר קריאת תכנים באתר האינטרנט שלכם. השניה, יצירת תכנים שמביאים לכדי תנועה לאתר האינטרנט שלכם, בעזרת אופטימיזציה למנועי החיפוש.
האם כתיבת תוכן באמת תשפר את הדירוג שלכם בגוגל?
ואי אפשר להתחיל את המאמר, מבלי לשאול – “האם כתיבת תוכן באמת תשפר את הדירוג שלכם בגוגל?”, ועל סמך ניסיוננו העשיר, עלינו לציין, ועוד איך שכן. אחת מן הדרכים היעילות, שבהן ניתן לשפר את הדירוג במנוע החיפוש של גוגל, הינה באמצעות מיקור חוץ של תכנים. אנו בטוחים שאין כל ספק שבורכתם במנעד רב של כישרונות ושל יכולות. אבל בדיוק כמו שכשאתם חולים אתם הולכים לרופא מקצועי, באופן הזה שאתם צריכים כתיבה של תוכן מקצועי, תפנו אל כותבי תוכן מוכשרים ומקצועיים, שיודעים לשלב בנון שלנטיות את מלות המפתח, כך שלא ייראה כאילו זה מאומץ מדי. כותבי התוכן המקצועיים אף מיודעים במה כל מנוע חיפוש ממש מחפש. והתכנים שיוצאים מתחת לידם עשויים להביא לכם לכדי תוצאות מרשימות, כמו גם תוצאות מוצלחות, אשר בהכרח ישפרו את הדירוג שלכם במנוע החיפוש גוגל.
איך כתיבת תוכן תציג את ההתלהבות מהחברה שלכם, ולמה היא כה חיונית?
והרי שאלת השאלות – “איך כתיבת תוכן תציג נכונה את ההתלהבות מהחברה שלכם, ולמה היא כה חיונית?”, למעשה יש פה שתי שאלות בסיסיות, ונתייחס כמובן לשתיהן, בזה הלשון. אתם מהווים את הנציגות העסקית. המתחרים, העובדים, הלקוחות והעמיתים שלכם ידעו ויפנימו, יקישו מסקנות, מאופן השיח על החברה שלכם. בין אם מדובר על כתיבת התכנים באתר האינטרנט שלכם, ובין אם מדובר אודות הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות. וכן אם עסקינן אודות הפוסטים האישיים שהעליתם במדיה החברתית. אי אפשר לזייף את ההתלהבות שלכם, הלקוחות הפוטנציאליים בעלי חדות הבחנה. כשהנכם משולהבים מהפעילות העסקית שלכם, הדבר מתבטא בכל רבדי החברה שלכם. לרבות התכנים שמופיעים באתר האינטרנט שלכם. נאמר רבות עד כמה יצר התלהבות מדבק. אז, במידה והנכם שמחים ואופטימיים, כל מי שקשור לבית העסק שלכם יבחין בכך. כמו כן, עובדים מסופקים בהכרח הם שווי ערך לעובדים פרודוקטיביים. כאשר כותב התכנים שליו ושמח, הוא עשוי לייצר תחת ידיו תכנים חיוביים, מסקרנים ומלהיבים. אך מאידך, כותב תוכן שיש לו יותר מדי על הראש, או שהוא מצוי תחת ססטרס, עשוי לייצר תכנים שאינם איכותיים. במידה וכל מי שעוסק בכתיבת תכנים במארג העסקי שלכם דומה לתיאורים שלהלן, כדאי שתבחנו את האפשרות לעשות שימוש במיקור חוץ, ולשכור את שירותיה הנאמנים של חברה לכתיבת תוכן במיקור חוץ, וזאת על מנת להקל על העומס שנוצר במחלקת התוכן שלכם.
האם שירותי כתיבת תוכן יחסכן לכם כסף וזמן?
ושאלה ממש אחרונה וקטנה – “האם שירותי כתיבת תוכן יחסכו לכם כסף וזמן”?, והתשובה לכך חיובית בהחלט. נתחיל מכך, שהמשמעות של המונח זמן מתורגמת באופן ישיר לכסף. אתם חייבים להתמקד בניהול החברה שלכם. אך במידה ואתם רואים כי הנכם מבזבזים המון זמן על כתיבת תכנים עסקיים, כי אז במקום לפעול למען הפעילות שלכם, אתם מבזבזים זמן משווע, למשהו שכותבי תוכן מקצועיים יעשו יותר מהר, ובוודאי באופן יותר מקצועי. לפעמים צריך לדעת מתי הזמן לשחרר, ולנתב את הספינה בכיוון הנכון יותר, מה שיותר לכם זמן איכות להמשיך ולנהל בהצלחה את בית העסק שלכם.
הכתבה בשיתוף מגזין digitalnews