
לא מספיק כיום להיות רק בעלי אתר אינטרנט, או להקפיד על כל נוכחות ברשתות החברתיות, כדוגמת – הפייסבוק. מה שאתם ממש חייבים, אבל ממש, זה שירותים של כתיבת תוכן, שיסייעו בידכם לעמוד בהצלחה ביעדים הנכונים.
האם כתיבת תוכן יכולה לבסס את מעמדכם ואת הסמכותיות שלכם?
ושאלת פתיחה ראויה לדיון – “האם כתיבת כתבות יכולה לבסס את מעמדכם ואת הסמכותיות שלכם”?, ושאלה זאת תזכה למענה אמתי. נתחיל באמירה, שאולי מובנת מאליה למרביתכם. אבל לטובת מי שלא, נאמר כי שכותבים תוכן סמכותי, כי אז בהכרח מבססים את המותג העסקי בתור מוביל בתעשייה. מה שמניע אתכם הוא בוודאי בנייה של קשרים עסקיים לקהל היעד שלכם. אך הנכם אף מעוניינים לפרסם את התכנים שלכם, אלו שיסייעו לבית העסק שלכם בתעשייה שלכם, להכיר בכם בתור אושיה סמכותית. הצורך לבסס את השירות או את המוצרים שלכם בתוך מובילי דעה בתעשייה, מחייב נקיטת גישה אחרת, מאשר בנייה של קשרים עם לקוחות פוטנציאליים שמבצעים רכישות. הנכם אמורים לפרסם תכנים של מנהיגות מחשבתית, אשר משתפים את הכלל בלי כל משוא פנים בהיבט של המגמות והחולשות בתעשייה שממנה הגעתם. יתכן שקשה לכם להבין את ההיגיון שעומד מאחורי הדברים הללו, אבל תאמינו לנו, הדבר בהחלט חיובי, אף במידה וזה אומר לשתף באינפורמציה עסקית, שעשויה לסייע למתחרים שלכם לשגשג. ככל שתרצו להישאר תחרותיים ומוצלחים, אין קשר בין הדברים. הנכם אף עשויים מאוד להרוויח משיתופי פעולה כגון אלו. עליכן להכיר היטב את הלקוחות או את המתחרים שלכם, על מנת להקל על מלאכת המכירות של אנשי המקצוע שלכם. כאשר מדובר על כתיבת תכנים, כי אז היא מספקת את ההוראות הנכונות להבנת הצרכנים, עוד הרבה לפני שהינם שוקלים בכובד ראש להוציא כספים על השירותים או על המוצרים שלכם. בפנייה הראשונית של לקוחות פוטנציאליים לנציגי המכירות שלכם, יהיה בידם כבר המון אינפורמציה דרושה, על מנת להגיע לכדי החלטה. ברגעים אלו, הצוות המכירתי שלכם עשוי להתמקד במה שהוא הכי טוב בו, לאסוף פרטים ראשוניים וחיוניים, לחתום על הסכמי מכר, ולבנות יציבות של מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות. כך שאיש איש יעשה את מה שהוא באמת טוב.
איך כתיבת תוכן תשפר את הדירוג של אתר האינטרנט שלכם?
וזאת שאלה לדוגמה, שטרם נראתה כמוה עד כה – “איך כתיבת תוכן תשפר את הדירוג של אתר האינטרנט שלכם?”, ושאלה ראויה, תזכה לתשובה ראויה אפילו יותר. כאשר מפרסמים בקידום אתרים ממומן, משלמים לפי הקלקות על המודעה. אומנם תצליחו להגיע באופן מהיר להמון גולשים ברשת האינטרנט. אך בפועל, תצטרכו לשלם המון כסף, ואין בכך כל תועלת בשיפור של קידום אתר אורגני. מעבר לכך, כאשר מקפידים על כתיבת תכנים נכונה ומקצועית, הכותבים מסתייעים במנעד רב של טכניקות אופטימיזציה למנועי החיפוש, וזאת על מנת לנסות ולהגיע למקומות הראשונים של מנוע החיפוש גוגל. יודעי דבר מדווחים, כי לפחות בשיעור של כשבעים וחמישה אחוזים מבני האדם אף פעם לא מסתכלים הרבה מעבר לתוצאות של האתרים שממוקמים בדף הראשון של גוגל. אומנם כשכותבים תוכן, במטרה ליהנות מקידום אורגני במיטבו, עוברים למקומות הראשונים של גוגל בעיכוב משמעותי של זמנים, אך התוצאות אינן מאחרות להגיע. וכן מי שזכה למלוא האמון של מנוע החיפוש של גוגל ימשיך להיות בתוצאות בדף הראשון עוד זמן רב לאחר העלאת כל התכנים לאתר האינטרנט שלו. ככל שתוסיפו יותר תכנים, אשר מותאמים לפי כל כללי הקידום, תוך כדי שימוש מושכל במלות המפתח, ותקפידו מדי חודש להעלות כמה עשרות תכנים מקוריים, אינפורמטיביים ושיווקיים, כך ישופר לאין ערוך הדירוג שלכם בגוגל, ותמשכו, באופן טבעי, תנועה הרה באתר האינטרנט, תוך כדי כך שתתוודעו לכמות עצומה של גולשים, שמשמעה יצירת לידיים איכותיים, והגדלת הסיכויים להיחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים.