
ומדוע בכלל נכנסו לכל העניין של יצירת רושם ראשוני חיובי? בעיקר בגלל החשיבות של עיצוב דפי נחיתה. דף נחיתה מספק לגולשים באתר הצצה ראשונית למהות העסקית שלכם. הוא זה שאמון על הספקת אינפורמציה שימושית ורלוונטית, ועל מנת לזכות ברושם ראשוני חיובי, יש להכין ולעצב אותו נכונה.
האם עיצוב דפי נחיתה יקדם את השירותים ואת המותגים שלכם?
ושאלת הפתיחה המאוד עניינית שלנו הינה – “האם עיצוב דפי נחיתה יקדם את השירותים ואת המותגים שלכם?”, והתשובה לא תאחר להגיע. הסכיתו וקראו במלוא תשומת הלב. בואו ונניח כי בית העסק שלכם הניח את הגימור לתוכנה מצוינת, אשר תבצע סינרגיה עם פלטפורמת המוצרים שלכם. מדובר בשירות מהפכני, מתחדש ופורץ דרך. שירות אשר משנה לגמרי את צורת הפעילות של השירות או המוצר שלכם, ואת דרכי האינטראקציה של העושים בו שימוש. כיצד תוציאו את החדשות לכלל הציבור? אין כל עוררין על כך כי מחויב המציאות להגביר את הערוצים של הפצת הידיעה לכל הרשתות החברתיות ולכל הצרכנים, באשר הם. ומה יותר קל וטבעי מאשר לעצב דף נחיתה ייעודי בשביל כל זה? הכלי הזה באמת ישפוך ערך על הנוכחות האינטרנטית שלכם. על פי מחקרים רבים שבוצעו בתחום, נמצא כי כמעט תשעים אחוז מקהל היעד טוענים, כי ספקים מוצלחים מציגים באמצעות דפי נחיתה מצבים עסקיים איכותיים, והם מי שמהווים את גורם השכנוע מספר אחד לעבוד עמם.
האם עיצוב דפי נחיתה יסייע לכם ביצירת לידים חדשים?
שאלה ששווה יותר מאלף תמונות – “האם עיצוב דפי נחיתה יסייע לכם ביצירת לידים חדשים?”, ועליה נשיב לאלתר. ברור שצריך להגביר את תנועת החיפוש האורגנית, אך אם אחוז ניכר מהגולשים באתר האינטרנט לא יתקדם במשפך המכירות, כי אז לא תהיה השפעה על השורה התחתונה העסקית. מפאת זאת, כל מה שקשור לאסטרטגיית קישור פנימית חזקה כה משמעותית לשיווק של תכנים. היא זאת שנותנת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם נתיב פתוח וברור לקראת עוד מעורבות, תוך כדי צמצומם לאורך המסע שלהם. העיצוב של דף נחיתה ימקם אתכם במקום הנכון, ויסייע בידכם להפריד היטב בין המוץ לבין החיטה, באמצעות כך שהוא יגרום לאותם גולשים שמביעים עניין במוצרים או בשירותים שלכם, או לחלופין פשוט חפצים לקרוא עוד מהתכנים שלכם, כל אלו יוכלו להמשיך ולהיות מעורבים בפעילות העסקית שלכם.
האם עיצוב דפי נחיתה יעזור לכם להותיר רושם ראשוני חיובי?
ושאלה שתסתום את הגולל של מאמר זה – “האם עיצוב דפי נחיתה יעזור לכם להותיר רושם ראשוני חיובי?”, וחזרנו לפתיח שלנו בעצם. קיימים כל הסיכויים שהמון מהניסיון הראשוני של קהל היעד שלכם עמכם יופיע באתר האינטרנט שלכם. וחלק משמעותי מאותם לקוחות פוטנציאליים ימצאו את אתר האינטרנט שלכם בעודם מחפשים קידום אורגני. בשל כך, בהמון מובנים, עיצוב של דף נחיתה, מהווה, לכל דעה ועניין, את תעודת הזהות, את כרטיס הכניסה לחברה שלכם, בלי כל קשר למקום שבו אתם כבר קיימים בנוכחות של רשת האינטרנט ושל האתר שלכם. כאשר דף נחיתה מעוצב כהלכה, הוא מספק ערך מוסף בעבור הגולשים. כמו כן, הוא מציע את השלבים הבאים המוחשיים יותר, לרבות – קישורים לתכנים שנמצאים באתר האינטרנט, או לחלופין כפתורים להנעת קריאה לפעולה, וכיוצא בכך. כל הללו בהכרח ישפרו את כמות ההקלקות שלכם, ובעצם יקפיצו את המסע של קהל היעד שלכם. כאשר קהל היעד הממוצע שלכם יתעכב ביצירה קשר מידי אתכם, עד שהוא יעבור מינימום שבעים אחוזים מהדרך של תהליך המכירה, הוא ייפגש בנקודות מגע דיגיטליות, אשר פשוט יש הכרח לקיומן.