
הוא לא יכול רק לתת מידע מקצועי ואחר, אלא גם חייב להניע אותם לפעולה כמו קניה, למידה או יצירת קשר.
בית תוכנה הוא הגוף אליו כדאי לפנות כדי לפתוח אתר אינטרנט שיווקי ופיתוח אפליקציה.
מי נדרש לבניית אתר שיווקי ולמה הוא חשוב?
סביר להניח, שכיום, אם מישהו מחפש את העסק או החברה שלכם, הוא יחפש אותה באופן מקוון.
אתר שיווקי ונוכחות מקוונת נדרשת מכל העסקים, בין אם הם B2B או B2C ואחרים, כדי ליצור תנועה ולידים.
כדי שהקונים הפוטנציאלים אכן ירכשו את המוצר או השירות שאתם מציעים, הם חייבים למצוא את האתר, לחשוב שהוא שימושי ויעיל, ולמצוא באופן מהיר ונוח את אותם דפים אשר ימירו אותם ללקוחות ממשיים.
על פי הערכות, כ-91% מהלקוחות יושפעו באופן משמעותי מהחוויה המקוונת כך שהם עשויים להמשיך אותה בחנות הפיסית. כ-37% מהאנשים מסתמכים על האינטרנט כדי למצוא חנות במרחב הפיסי ו 68% מהצרכנים שחיפשו מוצר או שירות בסמארטפון, ייקנו אותו תוך 24 שעות.
כך שאתר שיווקי יעוצב מתוך מחשבה על הנגשת המידע והמוצרים הקיימים לנוחיות הלקוחות.
באיזו מערכת מומלץ לפתח את האתר השיווק?
במידה מדובר על אתר שיווקי לארגון מבוסס, מומלץ לפתח את האתר על מערכת וורדפרס.
עיצוב מכוון שיווק
אתר שיווקי חייב להיות מספיק אטרקטיבי.
יש לזכור שהאתר הוא חלק מהמותג, כך שהוא מספר את סיפור המוצר, החברה, ממתג אותה באופן מסוים, ומעיד על המקצוענות והסטנדרטים של בעלי החברה ושל המוצר עצמו.
מעבר לכך, אחד מסודות האטרקטיביות היא הדיבור בשפה של הלקוח הפוטנציאלי. כאשר בונים ומעצבים אתר שיווקי, חייבים להיכנס לראשו של הלקוח, ולהבין מה הוא היה רוצה למצוא באתר שכזה.
שימו לב שאתר חייב להשתנות ולהשתפר באופן תדיר, הן בתכנים המקצועיים, בהרכב ה- SEO והן בקישורים השונים.
בנוסף, מכיוון שהאתר פונה ללקוחות יש לתקשר בפשטות.
התקשורת בין האתר ובין רצונותיכם כנותני שירות או מוכרי מוצרים לבין הלקוחות חייבת להיות תמציתית וקלה להבנה.
באתר שיווקי המטרה היא לתת לקוראים את מה שהם רוצים, מבלי להכריח אותם לחפש תשובות לשאלות בסיסיות כמו היכן העסק נמצא, מהו מספר הטלפון, איך השירות עובד, ומה קורה אם ישנה בעיה במשלוח או בקבלת המוצר ועוד.
כדי להפוך לאתר שיווקי באמת, כזה הממיר לידים למכירות כל עמוד באתר צריך להכיל קריאה לפעולה. הקריאה לפעולה תשתנה בהתאם לסוג העסק, אך תתמקד בכך שהלקוח יידע בדיוק מה הוא צריך לבצע בכל שלב ושלב.
פעמים רבות, כדי להגדיל את ההיענות למסירת פרטים, למשל, יש לתת משהו בעל ערך, כמו מידע מקצועי וקונקרטי שיכול להועיל ללקוחות באופן ישיר.