
אנחנו עדים כיום לכך שהפרסום הכי כובש נעשה בכלים שונים לחלוטין. מדובר במדיה המקוונת שמעבירה מסרים במהירות האור. מסרים שנוצרים בעזרת כליי אומן מצליחים לחדור ישירות לליבו של הצופה כאשר כל העבודה למעשה נעשית מאליה. הלקוח הפוטנציאלי מוצא את עצמו מהר מאוד כלקוח נלהב של המוצר או של השירות רק הודות למסר שהוביל אותו להזדהות עמוקה כל כך עם המוצר.
אנימציה שמעיפה אתכם גבוה
אז השתמשנו במילים קיצוניות? שאלו את מי שכבר התנסה. אנשים שכבר עברו את התהליך ונהנו מאנימציה איכותית וטובה, מעידים כי אכן זה מה שהרים אותם ואת העסק שלהם. גם כאלה שדשדשו ודרכו במקום משך זמן רב, מצאו פתאום את עצמם במודעות של לקוחות רבים שעד כה פשוט לא הבחינו בהם. הם נעשים פופולאריים הודות לסרטון המוצלח שהצליח לכבוש את לב הצופים והתוצאה היא עסק שמתחיל לפרוח ולהגיע לאזורים חדשים שהוא לא הכיר קודם לכן.
זה אולי נשמע יומרני אך זה בהחלט מעשי. העניין הוא שצריך להגיע לשם כך אל איש המקצוע או סטודיו לאנימציה שאכן ייטיב ליצור את המוצר הזה בצורה הכי מוצלחת והכי משכנעת. זה לא יקרה אם האנימציה תיעשה בצורה לא מקצועית או בכלים לא מתקדמים.
יש היום תבניות מוכנות ליצירת אנימציה כאשר התבניות הללו לא ממש הוכיחו את עצמם בפועל. האנימציות שנוצרו בכלים הללו במקרים רבים היו לגמרי לא משכנעות בגלל האיכות הירודה שלהם.
ברור שהשאיפה שלכם צריכה להיות להגיע לאנימציה מושלמת וכזו שתוביל לתוצאות הרצויות.
הסוד מאחורי האנימציה
מה הופך את האנימציה לדבר כל כך משכנע? כדי שאנימציה אכן תצליח ליצור את השינוי בעסק, חשוב שהיא תהיה שיווקית, היא תיעשה בצורה סופר מקצועית על ידי איש מקצוע שיש לו את הראייה השיווקית. למעשה מדובר בשני כישורים בו זמנית. אי אפשר לצפות מאנימטור שמכין סרטונים סתם כך, שיבין גם את השפה השיווקית. הוא ידע אולי ליצור סרטונים כובשים ומלהיבים אך בהיעדר השפה השיווקית העיקר יהיה חסר.
מסר שמניע לפעולה
כל המטרה של המסרים השיווקיים היא בסופו שלדבר כדי להוביל לפעולה כלשהי מצד הלקוח הפוטנציאלי. כל מפרסם וכל איש שיווק מוביל לכך ועובד על כך שהגולש יעשה פעולה כלשהי. משם כבר יהיה קל יותר לסחוף אותו אל שורות העסק ולהפוך אותו ללקוח בסופו של תהליך.
אז המטרה של האנימציה היא כמובן גם כן כזו.
אנחנו רוצים כמובן לגרום ולהוביל לכך שהצופה ירצה לרכוש את המוצר או את השירות. אם לא זה אז שלפחות ייצור קשר עם החברה או העסק או ישאיר פרטים ליצירת קשר. כל פעולה כזו כבר מקדמת אותו אל מעגל הלקוחות ואל המטרה של העסק.
הולכים על הטוב ביותר
חשוב להבין שעם האנימציה אין הרבה הזדמנויות. אתם לא יכולים להציג סרטונים ארוכים מידי מתוך ציפייה שכל גולש ימצא את הנקודה המדברת אליו. זה ממש לא עובד כך. כדי שהאנימציה תעבוד היא חייבת להיות מאוד ממוקדת ומאוד חד משמעית. היא חייבת להיות מושכת ומשכנעת וכזו שתעורר הזדהות בליבו של הצופה. אנימציה ברורה, קצרה וחד משמעית תעשה את העבודה בצורה משכנעת וטובה יותר מכל פרסום או שיווק אחר. את התוצאות אתם תקצרו.
סטודיו לאנימציה אנימייד – לכו על בטוח!