
הם זקוקים לעזרתו של מומחה לקידום אורגני על מנת להתקין ולקדם את האתר שלהם. קיימים מומחים רבים לקידום אורגני, והסוד ולבחור את המומחה הטוב ביותר בתחום. חשוב לבדוק כמה מאפיינים חשובים ובולטים כדי לבחור את המומחה שלכם.
כל היתרונות בבחירת מומחה לקידום אורגני בגוגל
לפני שנתייחס לשאלה כיצד נבחר מומחה קידום אתרים בגוגל, נראה בכלל מדוע אנחנו זקוקים לו. מומחה לקידום אורגני יכול לעזור לנו בקידום העסק באופן משמעותי. דבר ראשון, הוא חוסך לנו זמן יקר. בעל העסק אינו צריך לבזבז את זמנו כדי ללמוד מחדש תחום מורכב ועמוס כמו קידום אתרים אורגני, במטרה לקדם את האתר שלו. במקום זאת, הוא יכול לפנות למומחה לקידום אתרים שיעשה את העבודה במקומו. דבר שני, גם אם זה לא תמיד נראה כך, מומחה לקידום אורגני יכול לחסוך כסף ואפילו להביא כסף רב. זה נכון ש שמשלמים למומחה לקידום אורגני עבור העבודה שהוא עושה, אבל בסופו של דבר אם הוא עושה את העבודה כראוי, לקדם את האתר שלכם, אינו נח לרגע, האתר מגיע לתוצאות ומביא לכם לקוחות שרק מפתחים את האתר. כך שיש כאן רווח מול תועלת. דבר שלישי, מומחה איכותי לקידום אתרים חוסך לכם הרבה כאבי ראש. הוא עוסק בפיתוח האתר, בזמן שאתם יכולים לחזור לעסק ולפתח את השירותים והמוצרים שלכם.
אז למה כדאי לשים לב כאשר פונים לי מומחה לקידום אורגני בגוגל
קיימים דברים שונים שלהם כדאי לשים לב כאשר אנחנו בוחרים את המומחה שלנו. קבלו את הדברים העיקריים שפשוט אי אפשר בלעדיהם:
- הניסיון של המומחה בתחום.
אם יש דבר שלא ניתן להתפשר עליו, הוא הניסיון של המומחה בכל התחום של קידום אתרים. אם אתם מעוניינים באתר טוב, מקצועי ולא חובבני, עליכם לפנות למומחה ניסיון של כמה שנים טובות בתחום. כך תוכלו לדעת בוודאות שהוא יעשה הכל כדי לשפר ולשדרג את האתר שלכם.
- מומחה שפועל בשקיפות מלאה.
כאשר אנחנו מבקשים שירותים לבעלי מקצוע, אנו רוצים שהם יגידו לנו את כל האמת. הדבר נכון גם לגבי מומחה לקידום אתרים. מומחה טוב יכול להעריך כמה זמן יקח לאתר להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. אף מומחה לקידום אתרים שמכבד את עצמו, לא יבטיח לכם הרים וגבעות וקידום אתרים מהיר תוך שבוע שבועיים. חשוב לבדוק את העבודה שנעשתה על האתר לפני כן, ולפי זה מומחה האתרים יגיד לכם כמה זמן יקח לקדם את האתר או מה הסיכוי שלו להגיע למקומות הראשונים כמה שיותר מהר. פעמים רבות זה יכול לקחת חודש ואפילו יותר. המומחה צריך להיות כן לגבי זה, לצד מחיר הוגן שהוא מספק לכם והצעת מחיר מפורטת. תוכלו להשוות בין הצעת המחיר הזו המחירים הממוצעים בשוק.
- בוחנים את תיק העבודות של מומחה אתרים.
לכל עסק יש את הסגנון שלו, וזה כולל גם את נושא קידום האתרים. אם אתם מעוניינים בסגנון מסוים, כדאי לבחון את תיק העבודות של מומחה לקידום אתרים, לראות על אילו אתרים הוא עבד, ולבדוק אם הסגנון הזה מתאים לכם ולרוח האתר והעסק. אם כן, אתם מוזמנים לפנות אל המומחה ולבקש ממנו פרטים נוספים.
- המלצות טובות לא יזיקו.
אם זו הפעם הראשונה שלכם שאתם פונים לי מומחה לקידום אתרים, כדאי בהחלט להתייעץ עם אנשים שנעזרו בשירות דומה. אלה יכולים להיות קולגות לעבודה, אנשים שאתם עושים איתם עסקים, גולשים אנונימיים באינטרנט וכן כל המלצה אחרת תוכל לעזור לכם. אם באמת מדובר במומחה לקידום אתרים טוב, תקבלו עליו הרבה המלצות חמות, וכך תרגישו בטוחים יותר לפנות אליו בידיעה שהוא יכול לעזור לכם לקדם את האתר בדרך הטובה ביותר.
- אילו שירותים מספק מקדם האתרים?
אחד הדברים המשמעותיים ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא השירותים שמספק מקדם האתרים. כאשר מדובר בקידום אורגני, ישנו מגוון רחב של שירותים שכדאי להכיר. החל מכתיבת תכנים וחקר מילות מפתח, ועד לביצוע אופטימיזציה, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, בביצוע מגוון רחב של פעולות. חשוב לבדוק היטב מה בדיוק עושה מקדם האתרים כדי לדעת שהאתר שלכם מקבל את כל המענה הדרוש. נוסף על כך ישנם שירותים משמעותיים שכדאי לתת עליהם את הדעת, ואלה הם שירותי ניהול מוניטין באתר. כל אחד עלול לקבל תגובה שלילית. זו יכולה להיות כתבה או הערה או תגובה באחת הרשתות החברתיות. מכל מקום, תגובות שליליות עלולות להרוס את שמו של בעל העסק. כדי שזה לא יקרה, מקדם אתרים טוב ומקצועי עובד כדי להסיר את כל התגובות השליליות.
נפגשים עם מקדם האתרים
ראינו כמה חשוב לפנות למקדם אתרים מקצועי, ואילו דברים אנחנו צריכים להביא בחשבון כדי למצוא את מקדם האתרים הטוב ביותר. אבל עם כל הבדיקות, יש דבר אחד שאין לו תחליף והוא הפגישה הראשונית היא מקדם האתרים. לא מומלץ לסגור עסקה בטלפון, אלא להיפגש עם מקדם האתרים פנים מול פנים או לפחות לבצע שיחת וידאו. במהלך הפגישה ניתן יהיה לבצע אפיון של הלקוח, כדי שזה מקדם אתרים יוכל להכיר אתכם טוב יותר, להכיר את העסק שלכם, ללמוד יותר על קהל היעד ולהבין איזה שיטות קידום מתאימות דווקא לכם. תוכלו גם לעמוד על הדינמיקה ביניכם לבין מקדם האתרים, כדי לראות אם אתם יכולים לעבוד יחד לאורך תקופה.