
כדי להגיע לשם נדרשת עבודה מקצועית ברמה גבוהה, התמדה, סבלנות וכמובן חברת קידום אתרים איכותית.
לעבודה של חברת קידום אתרים מקצועית יש יתרונות רבים לאתר ולעסק שלכם:
- עבודה מקצועית והתמדה תוביל לעלייה בדירוגים במנוע החיפוש ולהבאת תנועה רבה יותר לאתר.
- העבודה תכוון לתנועה אורגנית איכותית, ממוקדת ולא לתנועה כללית שלא בהכרח מתעניינת במוצרים ובשירותים שלכם.
- הרחבת החשיפה למותג שלכם ובניית מותג מוביל בתחום שלכם.
- שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם ובשל כך גם שיפור הביצועים באתר עצמו שבין גולשים ללקוחות.
- בניית אמון סביב המותג שלכם.
- שיפור התוצאות הלוקאליות שבהן העסק שלכם יופיע לחיפושים רלוונטיים.
- לעקוף את המתחרים שלכם בגוגל.
לאחר שתשלימו את בניית האתר שלכם, תבנו אסטרטגיית פרסום ותחליטו באילו טכניקות פרסום להשקיע את המשאבים שלכם סביר להניח כי קידום אתרים אורגני בגוגל תהיה בראש הרשימה. לנסות לבצע את העבודה בעצמכם עשוי לגרום לכם לבזבז זמן וכסף רב. כסף שיכולתם להשתמש בו לקבל עבודה מקצועית, נכונה וטובה יותר שבאמת תקדם אתכם. כדי לבחור את חברת קידום האתרים המתאימה לכם ביותר צריך לברור מספר פרמטרים חשובים.
#1 – האם חברת הקידום “הולכת יחפה”?
לביטוי סנדלר הולך יחף יש משמעות רבה בכל הנוגע לחברת קידום אתרים. הרי שהחברה מתמחה בקידום אורגני בגוגל, זה השירות שאתם מציעים ובזה אתם אמורים להיות טובים. אם אתם לא מקדמים את עצמכם מספיק טוב איך תצליחו לקדם אותי מספיק טוב? ובכן אם אלו המשפטים שעולים לכם בראש אתם לא טועים. עם זאת, סביר להניח שיש יותר מ4-5 חברות קידום אתרים טובות בישראל ואנו יכולים להעיד גם על מקדמי אתרים פרילנסרים המנהלים את עבודתם מהבית מול מספר לקוחות בלבד ועושים עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, לא פחות מחברות קידום גדולות מאוד עם מאות לקוחות. בחזרה לנושא שלנו – אנו לא מצפים שכל חברת קידום תהיה במקום הראשון (או בין המקומות הראשונים) לביטוי “קידום אתרים” או אפילו “חברה לקידום אתרים”. אלו ביטויים ראשיים מאוד בתחום, קשה מאוד להגיע בהם למקומות הראשונים ויכול לקחת שנים ארוכות, אם בכלל, עד שחברת קידום, מקצועית ככל שתהיה, תגיע לשם. עם זאת, ישנם ביטויי משנה רבים שהחברה יכולה להתקדם בהם לתוצאות הראשונות ולהוכיח את איכות העבודה שלה: חברת קידום אתרים לעורכי דין, קידום אתרים בדרום, קידום אתרי חנות וביטויים אחרים הינם פוטנציאליים כדוגמאות במקרה זה. בדקו באילו ביטויים מקודמת חברת קידום האתרים המספקת לכם את השירות.
#2 – כלים טכנולוגיים – אחד הדברים החשובים להצלחה בתחום:
ככל שהשנים עוברות הטכנולוגיה תופסת מקום רחב יותר בחיים של כולנו. בהקשר של קידום אתרים , שיווק דיגיטלי וקידום עסקים באינטרנט חייבים לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים. כלים אלה מאפשרים לנו לאסוף מידע על המדדים שאנו רוצים להשפיע עליהם, על תקלות שונות שעשויות להימצא באתר שלנו או אפילו לצורך מעקב אחר קישורים מהאינטרנט שאנו יוצרים לאתר שלנו. הכלים הללו עושים עבודה שבן אנוש לא יכול לבצע או שייקח כוח אדם גדול מאוד ועבודה מתישה וסיזיפית על פני שעות רבות לבצע אותה, כשאמצעות כלי היא מתבצעת בשניות ספורות (או דקות). בדקו עם חברת הקידום שלכם שהם עושים שימוש בכלים טכנולוגיים שונים וכו’.
#3 – מגוון הלקוחות בחברה:
בין אם אתם בודקים את תיק העבודות של החברה, או מקבלים מושג לגבי הלקוחות של החברה בפגישה פיזית עם המקדם מטעם החברה, חשוב יהיה לראות דוגמאות לעניין זה. אתם רוצים לוודא עם אילו עסקים החברה עובדת, באיזה סדר גודל של עסקים מדובר, באילו תחומים, באיזו רמת תחרות והאם היא מספקת להם תוצאות או רק הכניסה אותם כלקוחות? יש יתרונות וחסרונות הן לחברות בוטיק קטנות ויש יתרונות וחסרונות לחברות גדולות. בחנו את האפשרויות השונות העומדות בפניכם ועם מי אתם מעדיפים לעבוד.
#4 – יחס אישי ושירות לקוחות:
פרמטר נוסף שכדאי וחשוב להתחשב בו הוא נושא שירות הלקוחות. אתם רוצים לבדוק את הזמינות של החברה לתקלות מסוימות שאתם מגלים באתר, תכנים שפוזרו שלא באישורכם או כל דבר אחר שמפריע לכם או שאתם רוצים לשאול ולברר. אין זה אומר שחברת הקידום בהכרח צריכה להיות זמינה 24/7 אולם שיהיה מספיק זמן מכובד במהלך היום כזמינות לשירות לקוחות במידת הצורך. שתדעו שיש לכם למי לפנות בעת הצורך.
#5 – אפשרויות שירות נוספות:
קידום אתרים אורגני הוא ללא ספק שירות חשוב מאוד, אולם שיווק דיגיטלי אינם מתחיל ונגמר רק בקידום אתרים. בדקו האם החברה מספקת שירותים נוספים שתוכלו לקבל במקום אחד כדי לחסוך בעלויות ולעבוד מול גוף אחד מקצועי: בניית אתרים, שיווק ברשתות החברתיות ועוד.
#6 – אל תאמינו להבטחות:
נסייג ונאמר כי חברות קידום יכולות להציג לכם תוצאות ללקוחות שלהם שהשיגו בתוך X זמן או להעריך את תקופת הזמן שייקח להגיע לתוצאות מסוימות מהניסיון של אותה חברת קידום. עם זאת, היא לא יכולה להבטיח לכם תוצאות ממשיות או מדויקות. לא הכול תלוי בחברת הקידום. גוגל יכולה לפרסם לפתע עדכון גדול שעשוי להשפיע על מיליוני אתרים בארץ ובעולם ועל הדירוגים שלהם וכמובן שצריך לקחת בחשבון גם את המתחרים שגם הם עשויים להשקיע כמוכם ואף מעבר לתקציב ולעבודת הקידום שלכם ולכן אי אפשר להבטיח תוצאות.