
מוצרי פרסום – על קצה המזלג
מדובר במוצרים הניתנים בדרך כלל בחינם ועליהם מופיע הלוגו של החברה שלך או סמל כלשהו המייצג אותך. המטרה במוצרי פרסום היא שאותו אדם שקיבל את המוצר או סביבתו ישתמשו בו וייזכרו בעסק שלך. העלאת העסק שלך למודעות של אותו אדם וסביבתו, תגביר את החשיבה לגבי השירותים שלך ותעלה את הסיכויים שהם יזכרו אותך ברגע רלוונטי – כאשר יזדקקו לשירותים שאתה מציע, או לחילופין ישמעו על אדם אחר הזקוק להם.
אלו מוצרים מתאימים כמוצרי פרסום?
תחשבו על המוצר הזה כשלט חוצות, איך נגרום לו להיות שלט חוצות איכותי? ראשית, מומלץ מאוד להשתמש במוצר שימושי ככל הניתן, אם מוצר הפרסום שלך ישכב ללא מטרה במגירה, הוא כמובן לא ישמש כפרסום כלל. לכן, הקפידו למתג מוצרים השכיחים בחיי היומיום כמו עטים, כוסות, עצי ריח, תיקים וכיוצא בזה. שנית, לכל מוצר יש את האזור בו הוא יותר שמיש, למשל עץ ריח שמיש ברכב לכן אלו שייחשפו אליו הם אלו הנוכחים ברכב. לעומת זאת, אם קניתם כוס TO GO האדם ככל הנראה יצא איתה מהבית ואף ילך איתה לעבודה, לכן יש סיכוי גבוה יותר שיראו אותה יותר אנשים. יתר על כן, השתדלו להתאים את המוצר לאותו אדם כך שהסיכוי שישתמש במוצר יעלה, למשל סטודנטים משתמשים הרבה בתיק מחשב לכן זה יכול להתאים, או לחילופין אנשים העובדים בשמש זקוקים לכובע מגן. כאמור, חישבו על המוצר כשלט חוצות ובחרו את המוצרים שיפרסמו אתכם בצורה היעילה ביותר.
מתי כדאי להעניק מוצר פרסום?
ישנן כמה סיטואציות מרכזיות בהן מומלץ להעניק מוצר פרסום חינמי, ביניהן –
- אירוע חשיפה – ישנם מקרים בהם עסקים מגיעים לאירועים שונים כדי לפרסם את עצמם, לעיתים הם מעבירים הרצאה ומספרים על השירותים שלהם, ולעיתים הם ממתגים מוצרים ומעניקים אותם למשתתפי האירוע. זו הזדמנות טובה לחשוף את העסק שלך למספר רב של אנשים בו זמנית, לכן חשוב לבחור אירוע עם קהל רלוונטי. למשל, אם אתה מעוניין לפרסם חברת מחשבים, כנס של חיילים משוחררים יכול להתאים כיוון שרבים מהם יכנסו למסלולים אקדמיים וככל הנראה ירכשו מחשבים.
- פגישה עם לקוח פוטנציאלי – כל בעל עסק מעוניין לגייס אליו כמה שיותר לקוחות שירכשו את שירותו, לכן הוא מקיים פגישות רבות עם לקוחות פוטנציאלים במטרה לסגור עסקה. מוצרי פרסום לחורף ולקיץ יכולים לשדרג את סיכויי הסגירה משתי סיבות, הסיבה הראשונה היא הענקת מתנה הגורמת לסיום פגישה עם טעם טוב (מי לא אוהב מתנות?), והסיבה השנייה היא שהמותג שלך הולך איתו הביתה, ועשוי לחלחל לו יותר לתודעה.
- מתנות לעובדים – כך תוכלו גם לצ’פר את העובדים שלכם וגם להגדיל את החשיפה של העסק בסביבתם האישית.
לסיכום
מוצרי פרסום אלו מוצרים שמטרתם להגביר את החשיפה שלכם על ידי פרסומכם בסביבות שונות, בעזרת מוצרים שונים. מומלץ להקדיש מחשבה רבה בבחירת המוצר על מנת שישמש עבורכם פרסום איכותי ויעיל, שימו לב מי קהל היעד, ואיפה והיכן משתמשים באותו מוצר. את אותם מוצרים ניתן לחלק בסיטואציות שונות, כך האדם שמולכם מקבל מתנה ללא מאמץ ואתם זוכים לפרסום וחשיפה שעשויה להחזיר ולהכפיל את ההשקעה שלכם.