
בשנים האחרונות החלה החברה לשווק ולמכור פריטים נוספים שמתאימים לכל מעגלי החיים של המשפחה ושל הלקוחות שלה – בשמים, מכשירי חשמל לבית ואפילו משחקים, צעצועים וציוד לתינוקות ופעוטות. החברה מעמידה לרשות הלקוחות שלה אתר אינטרנט נוח וידידותי למשתמש שבו ניתן לבצע הזמנות של כל המוצרים שלה, עם משלוח עד הבית או באיסוף עצמי ובאתר גם ניתן לבדוק את המלאי של מוצר זה או אחר בכל הסניפים של הרשת. כיום נפוץ ומקובל מאד לגלוש לאתר של KSP לפני שקונים כל דבר כמעט, זאת על מנת לבדוק קודם כל כמה הוא עולה ואילו דגמים יש ממנו באתר של חברה מובילה זו. נשאלת השאלה – איך חברה כל כך גדולה ומובילה שומרת על קשר עם הלקוחות שלה?
מתן שירות ללקוח בעידן האינטרנט
חברה שעוסקת בטכנולוגיה מתקדמת כמו KSP חייבת לעמוד לרשות הלקוחות שלה ולהעמיד עבורם מערך נוח ותומך של שירות לקוחות. המענה יכול להיות טלפוני, דרך שליחת הודעה מאתר האינטרנט הרשמי של החברה, התכתבות עם נציגי שירות במסנג’ר של הפייסבוק או אפילו בוואטסאפ וכמובן שליחת הודעה דרך הדואר האלקטרוני. כל דרך תהיה דרך טובה, שכן לכל לקוח תהיה הדרך הטובה והנוחה ביותר עבורו לשמור על קשר עם החברה ולקבל ממנה את המענה הדרוש לו. היתרון של תקופה זו הוא שלחברות גדולות ומובילות, בעיקר חברות שממילא עוסקות בטכנולוגיה ובאביזרים מתקדמים, יש מגוון פלטפורמות נוחות להציע ללקוחות שלהן להיות בקשר או לברר מידע. מכיוון שהלקוחות של חברת KSP מהווים חלק מאוכלוסיות רבות בציבור הרחב הרי שלכל לקוח תהיה הדרך הנוחה ביותר עבורו לפנות. יש מי שלא ממש מסתדר עם רשת האינטרנט ולכן יעדיף ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות KSP ויש מי שישלח הודעת דרך הדואר האלקטרוני וימתין לקבלת תשובה מטעם החברה. עידן האינטרנט מספק מגוון פלטפורמות כך שכל חברה יכולה לעמוד לרשות הלקוחות שלה בכמה וכמה דרכים, מה שהופך אותה למובילה של ממש ולכזאת שאם שירות הלקוחות שלה הולך לפניה והיא מתגאה בו – קהל הלקוחות שלה ילך ויגדל כל הזמן.
החשיבות של מתן שירות לקוחות של חברה טכנולוגית
מי שקונה מחשב, מדפסת, טלפון נייד או כל סוג אחר של מכשור וציוד היקפי יכול לעשות את זה ללא שום קשר עם החברה שממנה קנה אך תמיד כדאי ליידע את החברה על הלקוחות החדשים שלה, גם לצורך רישום של הקנייה על מנת שאם יהיה צורך אפשר יהיה למצות אחריות מטעם היבואן או להנפיק ללקוח הוכחת קנייה. בנוסף לכך החברה מעמידה לרשות הלקוחות מענה טכני במידה ויש שאלות שמתעוררות לגבי השימוש או התפעול של המוצרים, תקלות טכניות או כל שאלה אחרת שמתעוררת. מכיוון שמדובר במוצרים שהמחיר שלהם יכול אפילו להגיע לכדי כמה אלפי שקלים הרי שהלקוח רוצה לדעת שיש לו אל מי לפנות כאשר מתעוררת אצלו שאלה וירגיע אותו מאד לדעת שיש לו את מי לשאול. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא השאיפה של החברה להישאר מובילה בתחומה ומערך שירות לקוחות נוח, יעיל ומומלץ הוא אחד הפרמטרים אשר בגינם לקוחות יבחרו להישאר נאמנים ולא ימהרו לבצע את הקנייה הבאה מחברה אחרת. כאשר תהיה להם חוויית קנייה טובה וחיובית – הם יישארו לקוחות נאמנים ויידעו שרוצים בהם ודואגים להם.