מסרונים רבים הציפו לפני כמה ימים את מכשירי הטלפון של אזרחים המשתייכים לציונות הדתית, בהם ביקורת על סרטון הבושם של איילת שקד ומפלגת הימין החדש, תוך טענה כי המפלגה עושה שימוש בשקד כאובייקט מיני. במסרון הופיע כי הוא נשלח מטעם הבלוג הפמיניסטי "פוליטיקלי-קוראת". אלא שהדבר התברר כזיוף, עליו חתומה מפלגת "איחוד מפלגות הימין" – שנאלצה לשלם לבלוג קנס על סך 7,500 שקלים.
יו"ר ועדת הבחירות חנן מלצר הוציא בתחילת מערכת הבחירות צו האוסר על המפלגות לשלוח לאזרחים הודעות מסרונים אנונומיות או בזהות מזוייפת. במפלגת איחוד מפלגות הימין הפרו את הצו, כאשר שלחו מסרונים רבים במרמה תוך יצירת מצג כי השולח הוא הבלוג "פוליטיקלי-קוראת". דבר הזיוף התגלה לאחר שחברות הבלוג הגישו תלונה לוועדת הבחירות, ושם נאלצה החברה המסחרית שהפיצה את המסרונים להודות כי נשלחה על ידי איחוד מפלגות הימין.

"הסמס איננו מאיתנו, אינו קשור לפוליטיקלי ואינו מבטא את דעותינו" מיהרו להדגיש מפעילות הבלוג, עוד טרם ידעו שמפלגת איחוד מפלגות הימין עומדת מאחוריו. "הובא לידיעתנו היום כי סמסים מזוייפים שכאלו מופצים ביממה האחרונה ומובילים לטוויטר שלנו. אנו שוקלות צעדים משפטיים מול התרמית הזו, אם ידוע לכם מי עומד מאחוריה אנא עדכנו אותנו".
מה שמופיע במסרון המזוייף של איחוד מפלגות הימין מעניין לא פחות. המפלגה האשימה בחומרה, בזהות בדויה, את איילת שקד בשימוש בגופה כאובייקט מיני לטובת הצלחת המפלגה וכי היא שלחה את סרטון הבושם שלה לגברים דתיים. "סרטון הבושם של איילת שקד פורסם בעשרות אלפי שקלים לגברים בלבד" נכתב בהודעה המזוייפת של איחוד מפלגות הימין, "אמרו לנו שלא השתמשו בגופה כאובייקט מיני כדי למשוך קולות? אז אמרו. חשיפה של פוליטיקלי-קוראת. כנסו לפרטים".
בימין החדש הבהירו כי לא רק שהמסרון מזויף ושקרי אלא שאף המידע בו בשקר יסודו. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ולא הופנה לגברים. השופט חנן מלצר קבע כי לאחר שמפלגת "איחוד מפלגות הימין" חשפה את עצמה כמי שעומדת מאחורי הסמסים, על המפלגה יהיה לשלם לבלוג 7,500 שקלים.
בבלוג פוליטיקלי-קוראת הגיבו בטוויטר וכתבו: "בעקבות המסרונים המזויפים הללו, שנשלחו תוך התחזות לפוליטיקלי קוראת, הגשנו עתירה לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21 כנגד שמיר מערכות ומפעלים, חברה שמאפשרת ללקוחותיה לשלוח מסרונים לרשימות טלפונים ולבנות דפי נחיתה. בתגובה על העתירה, חשפה מערכות שמיר כי הלקוחה שלה היא חברת הפרסום "שלומירית – פרסום יהודי", וכי הרשימה לכנסת שעומדת מאחורי הפרסום היא רשימת איחוד מפלגות הימין. על פי החלטת יו"ר ועדת הבחירות בעתירה של פוליטיקלי קוראת נגד איחוד מפלגות הימין, לאחר שנחשפה המפלגה שאחראית לפרסומים, העתירה נמחקת ורשימת איחוד מפלגות הימין תיאלץ לשלם לפוליטיקלי קוראת 7500 ש"ח הוצאות משפט".
דובר קמפיין איחוד מפלגות הימין מסר: "איני מכיר את הפסיקה והסמס לא יצא באופן רשמי דרך הקמפיין".