צורתה מלבן, היא עשויה זכוכית, וביכולתה להחליק על פני המים בלי להשמיע אף קול: הכירו את SeaBubble, "בועת ים", שנראית כמו רכב שיצא היישר מתוך סרט של ג'יימס בונד. לא מדובר במדע בדיוני אלא בסוג חדש של תחבורה עירונית חשמלית, העשויה להציע לפריזאים חלופה להזמנת מונית, לנהיגה במכונית או לרכיבה בקורקינט חשמלי.
הסירה, המכונה "מונית מעופפת", יכולה להגיע למהירות נסיעה של כ־30 קמ"ש כשהיא מרחפת 75 סנטימטרים מעל פני המים, בסיועם של מבנים דמויי כנפיים המכונים "הידרופילים", שנועדו להפחית כוח גרר. במכונית יכולים לשבת עד ארבעה נוסעים זה מול זה, לפי כתב העיתון "לה פריזיאן" שהתנסה בנסיעה ברכב העתידני.

המעצבים אומרים שכבר בשנה הבאה יוכלו הפריזאים להזמין נסיעה במונית לאורך נהר הסן באמצעות יישומון. כרגע ממתינה הסירה לקבלת הרישיון הסופי, אך היא כבר לכדה את תשומת הלב של הרשתות החברתיות.
נהר הסן תמיד היה שדרה ענקית הזורמת דרך פריז, מלאה בסירות תובלה ותיירים. בשיחה עם "רויטרס" טען המייסד השותף של SeaBubbles, אלן ת'בול, שהרכב שלו ייחודי בזרם התנועה הימית הזו מכיוון שאינו מפיק קול ואינו מזהם, מה שהופך אותו לחלופה חסכונית באנרגיה. "זה העתיד", אומר ת'בול, שרואה ציי מוניות כאלו בפריז ובערים אחרות, המקלים על "הפקק הבינלאומי" שגורמות מיליארדי מכוניות בכביש. גם אם המכוניות הללו יונעו כולן באנרגיה נקייה, נכתב באתר של SeaBubble, הן עדיין יעמדו בפקק. "אנחנו מאמינים שעתיד הניידוּת יעלה מהמים", מוסיפים שם.
איך זה אמור לעבוד? לפי התיאור באתר החברה, לאחר שהזמינו מונית ייכנסו הנוסעים ויתיישבו בתוך SeaBubble. לאחר סגירת הדלתות ויציאה מהרציף, הסירה תרחף מעל המים במהירות כ־11 קמ"ש, תוך שימוש בכנפיים האווירודינמיות שלה, "וכך נמנעת כל מחלת ים בשל תנועות פתאומיות או יצירת גלים", טוענים באתר. "ברגע שהנסיעה הסתיימה, הבועה חוזרת לאט לגובה המים כדי להגיע לרציף, משחררת את הנוסעים שלה ומחכה שהבאים יעלו".
בתוך חמש שנים, החברה שואפת להיות פעילה בחמישים ערים ברחבי העולם. ת'בול אמר ללה פריזיאן כי החברה שלו כבר מקבלת שאלות בנוגע להמצאה ממלונות יוקרה ומרשויות עירוניות, שאף אחת מהן לא הוזכרה באופן ספציפי. המחיר הצפוי הוא כ־150 אלף דולר ליחידה.
מונית מים חשמלית עשויה ביום מן הימים להתחרות במכונות היברידיות אוויריות דומות. כבר כמה שנים מתחרות קומץ חברות זו בזו במטרה להיות הראשונות לספק שירות מוניות אווירי על פי דרישה. מוקדם יותר השנה חשפה ליליום, חברת הזנק ממינכן, אבטיפוס בן חמישה מושבים של מונית אוויר, שלטענתה משתמשת באותה כמות חשמל כמו מכונית חשמלית. היא מונעת בכוחם של 36 מנועי סילון, ואין לה זנב, הגה ומדחפים. היא נועדה להמראה ונחיתה אנכית, והטווח שלה הוא כ־300 קילומטרים ב־60 דקות להטענה אחת. הדגם החדשני השלים טיסת מבחן בתחילת השנה.
"אובר" מתכננת להקים רשת של מוניות מעופפות בדובאי ובאזור דאלאס עד שנת 2020. "קיטי הוק", סטארט־אפ הרכב המעופף שהקים לארי פייג', ממייסדי גוגל, כבר מציע טיסות מבחן ללקוחות אפשריים.