בתי הספר של הרשות הפלסטינית מתמודדים עם מגפת הקורונה באמצעות למידה מקוונת. שיעורים ופרקים מתוך ספרי הלימוד בשלל המקצועות הוסבו ללימוד מקוון והותאמו לתוכן מצולם הכולל סרטוני וידאו וצילומי מסך מהגרסאות הקשיחות של הספרים. ברשות הנגישו את החומר עבור הילדים כדי שיוכלו להמשיך וללמוד מהבית בזמן התפרצות המגיפה. כמות גדולה מתכני ספרי הלימוד בכל הכיתות והנושאים כוללים האדרת אלימות, טרור, מות קדושים וג'יהאד, גם בגרסה המקוונת ברשת. התוכן המקוון מאפשר הצדה של התכנים בצורה מתוחכמת וויזואלית אף יותר.
מכון המחקר והמדיניות IMPACT-se, החוקר ומנתח תכנים חינוכיים זיהה מקרים רבים. לדוגמה, בלימוד הבנת הנקרא, לשון ותחביר, לומדים תלמידי כיתה ה', על דלאל מוגרביה שהנהיגה את חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע אוטובוס הדמים בכביש החוף ב־1978, ובו נרצחו 38 ישראלים בהם 13 ילדים. כך בסרטון וידאו שהעלה נאסר אל רג'אב, מורה לערבית מטעם הרשות הפלסטינית בחברון, נראית תמונה של מוגרבי אוחזת ברובה על האוטובוס וישראלית שרצחה שוכבת על הרצפה ליד דגל פלסטין.

בשיעור פיזיקה, שבו לומדים על כוח הכבידה של ניוטון, נשאלים התלמידים על היחס בין אורך הגומי של הרוגטקה לבין חוזק המתיחה וההשפעה של השניים על מרחק ירי האבן. בשיעור הווידאו המצולם מחשבים את מרחק ירי האבן בהמחשת צילום של ילד פלסטיני המיידה אבן לעבר חיילים. בנוסף, המורה מסביר שהרוגטקה משמשת לירי אבנים קטנות למרחקים ארוכים, לעומת זריקת אבנים ביד. התלמידים ינסו לבטח את מה שלמדו באופן תיאורטי בשיעור המקוון, בשטח על החיילים הישראלים.
בפורטל הלמידה המקוון הרשמי של משרד החינוך הפלסטיני מציעים לתלמידים גם חומר ההעשרה, כולל מצגת המלמדת את חוקי ניוטון. בשקופיות שהכינה המורה למדעים בכיתה ט', איקבל סופיאן רדואן, משתמשות בדוגמה של רקטות שנורו על ידי "ההתנגדות הפלסטינית" לאוכלוסיות אזרחיות כדי ללמד אנרגיה פוטנציאלית.
מנכ"ל מכון IMPACT-se מרכוס שף, "אפילו כאשר הם לומדים מהבית, הילדים הפלסטינים אינם יכולים להימלט מלימודי השנאה. האלימות וההסתה של תכנית הלימודים הפלסטינית הרשמית מועברים בצורה מקוונת על ידי יוזמות חינוכיות רשמיות ובלתי רשמיות ומוזנות הישר לסלון המגורים שלהם בבית. הרשות הפלסטינית קיבלה החלטה אסטרטגית לעודד יותר ממיליון ילדים פלסטינים להקריב את עצמם וכל זה במימון של הקהילה הבינלאומית".
סמנכ"ל המכון אריק אגסי, "הגרסאות המקוונות הופכות את השנאה לגרפית ונוראית יותר מבעבר. בימים אלו תכני הלימוד הפלסטינים נבדקים על ידי האיחוד האירופי, בריטניה וגרמניה. אנחנו מקווים שהם ישימו לב שלימוד ג'יהאד חשוב מדי לרשות הפלסטינית מכדי שתיעצר אפילו מול מגפה עולמית".