סקר החשיפה לכלי התקשורת של TGI אשר התפרסם הבוקר (ה') מלמד על זינוק חד בחשיפה לקוראים של העיתון מקור ראשון. שיעור הקוראים שנחשפו לעיתון מכלל האוכלוסיה עמד בחודשים ינואר עד יוני 2021 על 4.6 אחוזים, זאת לעומת 2.9 אחוזים בחצי השנה שקדמה.
גם בשיעור החשיפה השנתי המשוקלל בשנה האחרונה נרשמה עלייה. השיעור המשוקלל בשנה האחרונה עומד על 3.8 אחוזים לעומת 3.1 אחוזים בשנה שקדמה לה.
נציין כי במחצית השנה האחרונה העיתון בעל החשיפה הרבה ביותר בסופי השבוע היה ישראל היום, אשר שיעור החשיפה אליו עמד על 32.5 אחוזים. למקום השני בסופי השבוע הגיע העיתון ידיעות אחרונות עם שיעור חשיפה של 30.8 אחוזים.
בעיתונות היומית הפער לטובת העיתון ישראל היום בחצי השנה האחרונה היה גדול אף יותר. שיעור החשיפה לישראל היום עמד על 31.5 אחוזים, זאת לעומת 25.4 אחוזי חשיפה בלבד לידיעות אחרונות.
בגזרת העיתונות הכלכלית מוביל העיתון כלכליסט של קבוצת ידיעות עם 10.7 אחוזי חשיפה, אחריו העיתון דה מרקר מקבוצת הארץ עם 4.5 אחוזי חשיפה ובמקום השלישי העיתון גלובס עם 3.4 אחוזי חשיפה.
עורך העיתון חגי סגל אומר בעקבות ממצאי הסקר: "טוב לדעת שיש שכר לעמלנו. מקור ראשון נוסד ב־1997 כדי למלא צורך נרחב בעיתונות עברית מסוג אחר, והוא ממשיך להתאמץ למלא את תפקידו בעידן הטלפון החכם מאוד והרשתות החברתיות. אנחנו מאמינים שגם היום אין תחליף לכתבה מקיפה ומעוצבת היטב שאפשר למשש ולא רק לגלגל על המסך הקטן.
"הגרסה המודפסת היא גם מקור ההשראה של האתר המושקע שלנו, והמוני בית ישראל מוזמנים להציץ בו כדי לטעום מהתפריט העשיר שיש לנו להציע להם, ולהצטרף למשפחת המנויים שלנו.
"בהזדמנות זו נדגיש כי מקור ראשון שומר אמונים לקו הרעיוני המסורתי שלו, כמובן תוך סיקור הוגן של כל גוני הקשת הרעיונית, ובוודאי בלי משוא פנים לאישיות פוליטית כזאת או אחרת. כולם סופגים ביקורת או שבחים במידת הצורך".