עד היום גויסו בהדסטארט ובגיב־בק כ־350 מיליון שקל מכ־5,000 פרויקטים. תחת קבוצת הדסטארט כולה גיוסו כ־700 מיליון מיליון שקל.
בחברה ישנם כ־30 עובדים. העבודה מאז הקורונה נעשית במתווה היברידי – חלק מהבית וחלק מהמשרד.
אנחנו שואפים להיות חברה ערכית, שמקדמת יצירה ויזמות ישראלית תוך שירות יעיל וטוב. "הקופסה הוורודה של הדסטארט" שמונחת על שולחני מסייעת לנו בכך
באופן קבוע יש לי על השולחן כמה תשורות מגיוסים שתמכנו בהם בעצמנו בהדסטארט. כעת זה הספר "הפעם עם הקובץ" של גילי יובל ומשחק קלפי רביעיות של אינגריד וימן גלברד. הם מזכירים לי למה אני והצוות שלי קמים בבוקר – להגשים חלומות ליזמים מכל התחומים.
הספל שאני אוחד בידי הוא כנראה הדבר הצהוב היחיד שאפשר לתפוס אותי איתו. זו הייתה כוס הקפה המיתולוגית של אבא שלי ז"ל, שבה היה שותה את הקפה הראשון שלו בבוקר במשרד במשך שנים עד שנפטר. היא מזכירה לי כל בוקר את הדברים החשובים בחיים ומכניסה את הכול לפרופרוציות.
"שירות הוא ערך חשוב מאוד. הרבה לקוחות יחזרו לאו דווקא כי קיבלו את המוצר הכי טוב, אלא כי קיבלו שירות טוב. התייחסו לכל לקוח כאילו הוא בן משפחה שלכם"
01 משכורת ראשונה
העבודה הראשונה שלי הייתה בקיץ שבין כיתה י' לי"א. שטפתי כלים בבית קפה קטן וחמוד בכיכר מסריק בתל־אביב. התחלתי לעבוד ממש לפני סוף החודש ושילמו לי קצת יותר מ־800 שקל. הייתי מאושר כאילו היה מדובר ב־800 אלף שקל.
02 חור בהשכלה
יש לי ראש ריאלי אבל תמיד לקחתי כיוונים הומניים יותר. אמנם אני עוסק במימון המונים, אבל אני לא מבין בכסף וגם לא אוהב להתעסק בכסף. אני איש
של אנשים.
03 משבר
בשנת 2011 אחרי הרבה מאוד שנים בתחום המסעדנות הצטרפתי לעסק הוותיק של אבי ז"ל, שייבא מערבלי בטון מחו"ל. לאחר מספר חודשים של עבודה צמודה איתו הוא נפטר בפתאומיות. נשארתי עם עסק שאין לי מושג בו ומשבר גדול. למדתי שאפשר להתמודד עם הכול.
04 טיפ לעובד
שירות הוא ערך חשוב מאוד. הרבה לקוחות יחזרו לאו דווקא כי קיבלו את המוצר הכי טוב, אלא כי קיבלו שירות טוב. אני ממליץ להתייחס לכל לקוח (גם אם הוא קשה) כאילו הוא בן משפחה שלכם, רק תרוויחו מזה.
* יש לי הרגל רע שאני לא מצליח להיפטר ממנו: לחיצה חוזרת על כפתור F5. אני מרענן את עמוד הבית והפרויקטים הבולטים בהדסטארט לאורך כל שעות היום.