מסלול הקידום שלי בד"ר פישר היה מהיר. מסוכן מכירות למנהל אזור, למנהל מכירות ארצי, ולבסוף למנהל חטיבת המכירות והסחר. לא הייתה לי שום השכלה רלוונטית, רק כישרון ויכולות. כששאפתי להיות סמנכ"ל, קולגה בכיר אמר לי: "לעולם לא תקבל. אין לך השכלה פורמלית. הגעת לתקרת הזכוכית שלך". הלכתי ללמוד, סיימתי בהצטיינות, ושנה אחרי זה מוניתי לסמנכ"ל. מאז גם השלמתי תואר שני בהצטיינות. זה לא היה קורה בלי תמיכה מהבית.
כמנהל אני מנטור בנשמה, מאמן למצוינות. פרצתי אינספור גבולות בחיי. יוסיין בולט מייצג עבורי את סמל המצוינת האולטימטיבית. אלוף בתחומו, שהמתחרה הגדול שלו היה תמיד הוא עצמו.
הקורונה עשתה לד"ר פישר מה שאלפי משרדי פרסום או פרזנטור/ית לא עשו. השיח בכל המדיות היה על "אלכוג'ל", שהוא סימן רשום שלנו. זה חיזק בתודעה הצרכנית את הקשר בין ד"ר פישר לבריאות. מצד שני, המגפה הולידה מצבי קיצון, השוק היה בכאוס רציני.
תשלובת ד"ר פישר היא קבוצת חברות פרמצבטיקה ודרמו־קוסמטיקה רב לאומית הנחשבת למובילה בתחומה בישראל, ומעסיקה כ־1,000 עובדים. התשלובת מייצרת כחמישה מיליון יחידות של מוצרים שונים ב־35 מדינות ברחבי העולם.
"כל חיי נכשלתי במתמטיקה. לפני התואר נדרשתי להשלים בגרות. היה לי מורה עילוי, ובסוף קיבלתי 100. בכיתי מהתרגשות"
1. משכורת ראשונה
בגיל 16 עבדתי כשליח בחברה לעמילות מכס. הרווחתי אולי 2,800 שקל, אבל הרגשתי מיליונר. בזבזתי את הכסף על פטיפון ועל החברים.
2. חור בהשכלה
כל חיי נכשלתי במתמטיקה. לפני התואר הראשון נדרשתי להשלים בגרות. היה לי מורה עילוי, רפי, ש"פתח לי את הראש". בסוף קיבלתי 100. בכיתי מהתרגשות, כי במשך שנים הייתי בטוח שמשהו דפוק אצלי. היום אני מנהל תקציב של מאות מיליונים.
3. משבר
זיוף מותג העל שלנו "אולטרסול". אנשים הלכו לים והיו בטוחים שהם מורחים קרם הגנה, כשבעצם הם מרחו קרם גוף. יצאתי עם עשרות עובדי חטיבת המכירות, סרקנו אלפי נקודות ואספנו תכשירים מזויפים. אני שמח לעבוד בארגון שבריאות ואמון הצרכנים הם ערכיו.
4. טיפ לעובד
לא משנה מה תחום העיסוק שלך – תצטיין, תהיה טוטאלי, תלמד, תתפתח, תחקור. המנהלים הגדולים שולטים בכל פרט.