64 יום למועד הבחירות מציינים את החצי השני של מערכת הבחירות בו מתחילות המפלגות לצאת בשורת קמפיינים, מהותיים ופוליטיים. אחרי תחילת שנת הלימודים ולקראת חגי תשרי, המסרים יחלו להתבהר עוד יותר, בינתיים הם על אש נמוכה.
יש עתיד
במפלגה נוקטים בקו שממעט מאד בקמפיין פוליטי פומבי. הם עושים זאת בעיקר דרך משרד ראש הממשלה תחת יו"ר המפלגה רה"מ יאיר לפיד כמבוגר האחראי. ובכל זאת, הכותרת "ממשלת השינוי" שאומצה על ידי לפיד ושותפיו מבקשת להזהיר מפני חזרתו של נתניהו. כמו כן, סדר הרשימה טרם נקבע
הרוח הציונית
מלבד ניסיון מיצוב המפלגה ככזו שיש לה סיכויים לעבור מעל אחוז החסימה ולשכנע בהיותם בחירים, קמפיין המפלגה מתחלק לשני היבטים. בפן המקצועי עוסק הקמפיין בקידום הענקת וויזות לישראלים לנסיעה לארה"ב על ידי ראש המפלגה שרת הפנים איילת שקד. בין היתר נטען כי המהלך נתקע לאור סירובו של יו"ר הליכוד נתניהו. בפן הפוליטי, ראשי המפלגה חוזרים על המסר כי הם פונים לציבור ימין-דתי-ליברלי, יסרבו להקמת ממשלת ימין צרה וידחפו לממשלת אחדות.

המחנה הממלכתי
לצד שמות חדשים מצטרפים נוספים להרכב החדש-ישן, במפלגה מבקשים להציג מול לפיד ונתניהו את שר הביטחון גנץ כמועמד לראשות הממשלה, על אף שהיא עומדת כיום בסקרים על 14 מנדטים בלבד. במפלגה השיקו את תכנית 100 הימים, פרסום של המצע ועמדות הרשימה המאוחדת שידרשו להעברה לאחר השבעת הממשלה. בין היתר: מיצוב השלטון, נושאי דת ומדינה, מערכת המשפט ועוד. וכמובן, התנגדות לישיבה תחת נתניהו ופסילת מפלגת הציונות הדתית. ברמה המגזרית דתית- יפנו קמפיין ממוקד לקהל הדתי-ימני-ליברלי בעלוני השבת ובאתרים המגזריים, לטובת משיכת מצביעי שקד.
הליכוד
במפלגה מתמקדים בהנחת העבודה כי לגוש השמאל אין איך להרכיב ממשלה מלבד שיתוף פעולה עם הסיעות הערביות רע"מ והמשותפת. זה כולל פרסום סרטונים מטעם המפלגה נגד 'יש עתיד' ו'המחנה הממלכתי'. הח"כים לא לוקחים חלק פעיל בקמפיין ועד כה בחרו במפלגה להבליט רק את יו"ר התנועה נתניהו. למשל באמצעות אפשרות לשליחת הודעות ולביצוע שיחות טלפון למכשיר הנייד שלו.

ש"ס
ש"ס זיהו את נושא יוקר המחיה כדבר הנכון להתלבש עליו עכשיו בתקופה של עליית מחירים. בקמפיין החדש דרעי מבטיח כרטיסי מזון לכל משפחה נזקקת ומתמקד ביוקר המחיה שמתרחש בגלל "ממשלה אטומה של לפיד וליברמן". בנוסף עושה שימוש במילה "שינוי" שאימצו בגוש השמאל.
יהדות התורה
עוד לפני היציאה לקמפיין, נדרשת הכרעה בין אגודת ישראל לדגל התורה על הליכה יחד כסיעה אחת, אחר כך יעברו לשלב המסרים. עד אז מאחורי הקלעים החלו הגלגלים לעבוד. גם שם חושבים על ההיבט הכלכלי המיועד לאוכלוסייה החרדית, ובכל מקרה את הקמפיין הייעודי יחלו לקראת החגים. בנוסף, מתלבטים איך לציין את פטירתו של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי שקרא להצביע ג' במערכות הבחירות.

ישראל ביתנו
הוויכוח בין משרד האוצר להסתדרות המורים ברקע איומי החזרה ללימודים לוקח את כל הפוקוס של יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן. בין לבין הוא מתגאה בחיזוק הכלכלה בזמן האינפלציה, אך בניגוד לעבר, מוריד מעט מהווליום נגד החרדים ולפחות כרגע הקמפיין לא עוסק בכך.
העבודה
יו"ר המפלגה מרב מיכאלי החלה בשבוע שעבר בקמפיין הבחירות עם הגימיק להפעלת הרכבת הקלה בשבת, זה המשיך לכותרת נוספת בהשקת נתיב תחבורה ציבורית כי ייסעו בו גם כן בשבת. במפלגה מתגאים באיזון המגדרי שמרכיב את הרשימה, וכן בהתנגדותם למפלגות גוש נתניהו והקמת ממשלת השינוי.
מרצ
בשבוע לאחר הפריימריז לרשימה, במפלגה יידרשו לאחד כוחות מחדש לאחר דחיקתם מהמקומות הריאליים של יאיר גולן וניצן הורביץ. ברמה הטקטית, יו"ר מרצ, זהבה גלאון מזהירה "מהכניסה של הבן גבירים, הסמוטריצ'ים ונתניהו" לשולחן הממשלה במטרה להביא לחיזוק מרצ, כמו גם הכשרת המפלגות הערביות כשותפות פוטנציאליות. בנוסף, על אף שבמפלגת העבודה שוללים איחוד במרצ שבים ומדברים על תרחיש שכזה.

הציונות הדתית
ההחלטה שהתקבלה מוקדם יותר בפגישה הראשונה לאחר ההסכם בין איתמר בן גביר לבצלאל סמוטריץ' היא כי הקמפיינים יתקיימו בנפרד אבל מתואמים, במטרה למקסם את קולות הימין. סמוטריץ' יודע שעליו חובת ההוכחה להצליח להביא מצביעים מהאגף הדתי-ליברלי ועל בן גביר את המנדט התשיעי והעשירי שטען שהם ציבור חדש, שלא יצא להצביע עד כה.