בחיים הטובעניים של הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן היא מקפידה להשאיר בלו"ז הצפוף שלה מרווחי נשימה. בין פיזור הילדות למסגרות, חזרות, קמפיינים, סדרות והופעות בארץ ובחו"ל היא שומרת לעצמה שעות קודש למילוי מצברים ויצירה. "אנחנו נותנים המון אנרגיה לאחרים במהלך היום, כל אחד בעולמו, ודאי כאמנים – וצריך ללמוד איך למלא מצברים מחדש ולא לצבור חוסרים כי כל כמה זמן מגיעים רגעים שאנחנו נדרשים להתאמץ ולגייס כוחות".
- "בא לי להגיד למערכת: תתעוררו על עצמכם, אתם מאבדים את הילדים האלה"
- מבצעי סוף העונה כבר כאן: כך תבחרו מגפיים ומעילים לילדים
- עולם הספרות במגמת התאוששות אחרי שנות השפל בקורונה
ממש לפני שבועיים, ומעט אחרי צאת האלבום הבינלאומי החדש שלה "Late Bloomer", חגגה מארינה יום הולדת 35, בנסיעה לפריז עם בן זוגה, המוזיקאי גיא מנטש מהצמד המוזיקלי גיא ויהל. השניים מתגוררים במושב יגל, יחד עם שתי בנותיהם ליצ'י (6.5) ודומיניק טנא (3). "הכרנו כמעריצים הדדיים ורצינו מאוד לעבוד ביחד", היא נזכרת, "קרה שהתאהבנו, ובתוך החיים שבנינו אנחנו גם עובדים ביחד. שנינו הורים מאוד מסורים והבנות מביאות לנו מלא אושר ועניין, התפתחות ואתגרים. זה מאוד מתאים לנו גם, שנינו מאוד תזזיתיים ופעלתנים, כל האקשן הזה בא לנו בול".
את מצבורי האנרגיה שלה פוגשים היטב בראש ובראשונה על הבמה, בפסטיבל מקסימיליאן Powered by CUPRA. מלבד הקול הגדול שלה שבו היא יודעת ללהטט כמעט ללא מאמץ, מארינה רוקדת, מדברת עם הקהל, מנהלת את הלהקה ומשחקת עם המוזיקה ועם הטקסטים. בגדול, רואים כמה כיף לה. "החיים בישרו לי בשלב מאוד מוקדם שאפילו שאני הכי מסורה ואוהבת את העשייה שלי ומרגישה מבורכת, לא נכון להיות 100 אחוז טוטאלית רק לאמנות וכל היום לשיר ולהופיע. זה לא בריא למערכת העצבים להיות באדרנלין כל הזמן. אז נכון שהשגרה שלי היא לא שגרתית אבל יש בה היגיון פנימי. אני חייבת לאזן ולעשות דברים רגילים, להוציא את הבנות לבית הספר, להתחיל את היום בטיפול גוף־נפש. אני ממש מקפידה על הטיפול, הוא מזרים את הדם מחדש בגוף, ומחדש את הנפש".
היא מנגנת, שרה ומופיעה מגיל צעיר ופרצה לתודעה הציבורית בישראל בתוכנית "כוכב נולד" שבה זכתה במקום השני, ומאז היא לא עזבה את המסך ואת הבמות. לאחרונה יצאה לדרך עצמאית ועכשיו היא אחראית על הניהול האמנותי שלה בעצמה ומאחורי הקלעים גם מנהלת את הצוות שלה, יוצאת לפגישות ולחזרות, יוצרת שיתופי פעולה מוזיקליים עם אמנים מסגנונות רבים ושיתופי פעולה עסקיים עם גופים שונים במשק. "כל שיתופי הפעולה האלה נראים כאילו אדם עושה פרסומות לפרנסתו, אבל היום עם החשיפה ברשתות החברתיות לחיים הפרטיים והעולם הפנימי, אי אפשר לשקר. מישהי צמחונית לא יכולה היום לעשות פרסומת לנקניקיות. המהות של חיבור למותגים היא חשובה מאוד, שיֵצא שאת מקדמת דבר שאת מאמינה שהוא טוב לאנשים".
הכתבה המלאה תתפרסם ביום שישי במגזין מוצש של מקור ראשון
