ניו זילנד השיקה היום (רביעי) קמפיין מיוחד שנועד לעזור לצעירים לעבור פרידות כואבות, לעודד את שבורי הלב "להתחבר לרגשות שלהם" ולחסום את האקסים שלהם ברשתות החברתיות. הקמפיין הממשלתי "אהבה טובה יותר" מציע תמיכה ועצות לגבי מה לעשות כשהזוגיות מסתיימת ויפורסם בפודקאסטים ובפלטפורמות כמו אינסטגרם. "פרידות מבאסות… אבל אפשר לתעל את זה לטוב. התחברו לרגשות שלכם", אומרת קריינות מרגיעה בסרטון הקמפיין.
לפי מכון הסקרים "קנטר", שישה מכל עשרה ניו זילנדים בגילאי 16 עד 24 עברו פרידה, ורוב גדול מאלה "חוו השפעות מזיקות" כתוצאה מכך. בנוסף, על פי סוכנות האו"ם יוניצ"ף, לניו זילנד יש גם את אחד משיעורי ההתאבדות של צעירים הגבוהים בעולם המפותח.

הקמפיין החדש מגדיר את עצמו כ"קהילה של אנשים שנפרדו, שעוזרת לאנשים שנפרדו, למנוע מפצע קטן מלהפוך לפצע גדול". הסרטון של הקמפיין מראה צעירים המסבירים כיצד התמודדו עם פרידות. "אני אצטרך לעשות את זה, זה נהיה מגוחך. זה יוצא משליטה, אני צריך לישון בלילה, אני כבר צריך להתגבר עליה", אומר צעיר מוטרד תוך כדי שהוא חוסם ברשתות החברתיות את בת זוגו לשעבר.
פריאנקה רדהקרישנן, שרה שותפה לפיתוח חברתי, אמרה שהממשלה משקיעה 6.4 מיליון דולר ניו זילנדי (3.9 מיליון דולר אמריקני) בקמפיין במשך שלוש שנים. "אנחנו יודעים שהפרידות כואבות. אנחנו רוצים לתמוך בצעירים שלנו וליידע אותם שיש דרך לעבור את זה בלי לפגוע בעצמם או באחרים", אמרה. היא המשיכה ואמרה ש"אהבה טובה יותר" הוא "קמפיין ראשוני" כדי לגרום לצעירים לשתף "סיפורים אמיתיים כדי לעזור לבני גילם שאולי עוברים חוויות דומות".