מדינת ישראל יוצאת בקמפיין בינלאומי להשבת החטופים, לקראת הכריסמס (חג המולד) שאותו מציינים הלילה ברחבי העולם. בלב הקמפיין עומדת השאלה לציבור האמריקני: "האם ילדיך באים הביתה לכריסמס?", לצד הצגת התינוק החטוף הישראלי כפיר ביבס שנמצא בשבי חמאס כבר שבעים ושלושה צווח בבכי מצמרר. בסרטונים ותמונות אחרים יופיעו חטופים נוספים ששבויים ברצועת עזה.
הקמפיין, שמפיק מערך ההסברה הלאומי במשרד רה"מ ומובילה לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), יפורסם בארצות הברית ובמדינות נוספות במטרה להעביר את המסר כי משפחות החטופים הישראלים לא יוכלו להיות ביחד, משום שיקיריהם חטופים ע"י ארגון הטרור חמאס בעזה כבר יותר מחודשיים.
בסרטון מופיעות תמונות של החטופים עם חברים ובני משפחותיהם, שהמקום שלהם בתמונה נותר ריק. בין היתר מופיעים בווידאו נועה ארגמני שנחטפה עם בן זוגה אבינתן אור, חיים פרי שבחמאס פרסמו תיעוד שלו מהשבי ועוד. הקמפיין כולל מאות שלטים דיגיטליים, ומפורסם במקומות אסטרטגיים, בהם כיכר טיימס, אזור הבית הלבן בוושינגטון, מיקומי פריים בלוס-אנג'לס ועוד. מדובר בקמפיין פרסום פרוגרמתי, המנהל במערכת אחת גם את הפרסום המקוון וגם את הפרסום בשלטי החוצות, כאשר כל אלה מבוססים על בסיס ניתוח מידע מי כבר נחשף לקמפיין, כך שלא "יבוזבז" תקציבו על חשיפת יתר. הקמפיין תואם עם מטה החטופים והנעדרים, שבראשו עומד תת-אלוף (במיל') גל הירש.
"מהלך פורץ דרך זה מצטרף למאות פרסומים שביצע מערך ההסברה הלאומי הגיעו ליותר ממיליארד חשיפות", אמרה מוריה שלום, מנהלת לשכת הפרסום הממשלתית. "זאת בנוסף לנכסים דיגיטליים של המדינה, בהם משרד החוץ, אשר אלה בלבד הגיעו ליותר מ-3 מיליארד חשיפות"