1. רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציה חדשה

מה החידוש? טריומף בקולקציית הלבשת בית נעימה במיוחד לסתיו-חורף 2024/2025, עם מגוון פריטים כיפים לשעות הפנאי בבית לצד נוחות מקסימלית שמשלבת חדשנות וטרנדים מהעולם. הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים, מחממים, המשלבים בדים ממוחזרים ומגיעים במגוון רחב של גזרות ומידות שיתאימו לכל אחת.
שורה תחתונה: עם המעבר לשעון חורף, הימים מתקצרים והלילות מתארכים, זמן מצוין להתמקד בנוחות ובסגנון בתוך הבית.
2. BABYLISS משיק מייבש שיער מהפכני ועוצמתי לשימוש ביתי

מה החידוש? מדובר על מייבש שיער בייתי חזק, מהיר והתוצאה כמו במספרה. משלב 3 פעולות במכשיר אחד, ובאמצעות מברשת אוויר חם ניתן במהירות לסרק, לייבש, לסלסל ולהחליק את השיער. למכשיר מנוע דיגיטלי מהיר ועמיד, בעל זרימת אוויר אווירודינמית לייבוש מהיר ומדויק.
שורה תחתונה: קל משקל, בעל אחיזה נוחה לשימוש, צר ונוח– ניתן לארוז אותו לנסיעות, מגיע עם כבל מסתובב באורך 2.5 מטר, מתאים לכל סוגי השיער ואין ספק שמדובר על מוצר שהוא מהפכה בתחום.
3. חדש מיוּ-לַקְטִין של ד"ר פישר: שמפו ומרכך נגד קשקשים

מה החידוש? סדרת יוּ-לַקְטִין מתרחבת עם סדרה חדשה ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, שמפו יוּ-לַקְטִין נגד קשקשים ומרכך יוּ-לַקְטִין נגד קשקשים, עם שיפור של עד 100% במראה בעזרת בפורמולות ייחודיות המשלבות רכיבים אפקטיביים למראה שיער בריא, רך ונקי מקשקשים.
שורה תחתונה: בשורה משמחת מאוד לסובלים מבעיית הקשקשים.
4. תנובה מאחדת את מוצרי היוגורט שלה לילדים תחת השם 'Yoplait Kids'

מה החידוש? במסגרת השקת הסדרה, מותגו האריזות מחדש ע"י "ענני פרמאונט", המתמחה בהפקת תוכן לילדים, כשגם אריזות המשקה הוגדלו ויכילו משקאות יוגורט בקרטון בנפח 750 מ"ל. בסטודיו עיצבו במיוחד עבור ההשקה דמויות אנימציה צבעוניות מקוריות. לכל אחת מהדמויות שעוצבו נבחרו שם ואפיון, בהתאם לטעמים בסדרה, כגון: 'תוליתות' המזוהה עם טעם תות, 'בילי' שמזוהה עם טעם בננה וניל, 'ספלאש' שמזוהה עם טעם תות בננה או 'נילי ונילי' שמזוהה עם טעם וניל.
שורה תחתונה: גם טעים וגם מזמין!
5. GIORGIO ARMANI BEAUTY מציג: PRISMA GLASS

מה החידוש? מדובר על גלוס פורץ דרך עם טכנולוגיית שמן חדשנית המעניקה נפח וברק רב ממדיים. פריזמה גלאס מעניק תועלת מקסימלית, עם 62% רכיבים משפרי ברק ו-15% סקוואלן, שמחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור ונועל את הלחות בתוך העור, לחות עד 24 שעות, ושפתיים אשר נראות צעירות יותר בשימוש מתמשך.
שורה תחתונה: מוצר איקוני לשפתיים.
6. ברא צמחים משיקה שמן חדש ומיוחד

מה החידוש? שמן MCT שהינו מקור לחומצות שומן בינוניות שרשרת, אשר תהליך העיכול שלהן שונה באופן מהותי ממרבית השומנים הנפוצים בתזונה שלנו, כמו שמן זית, אגוזים וטחינה. השמן בעל תכונות בריאותיות רבות ועשוי לסייע בתהליך ירידה במשקל, שיפור עיכול וספיגת שומנים, שיפור ביצועים קוגניטיביים ועוד. הוא נמצא בשימוש נפוץ בדיאטות קטוגניות – תמיכה בתזונה קטוגנית ודלת פחמימות בתהליך פשוט ומהיר, ונספג מהר יותר משומנים אחרים, כך שהוא הופך למקור אנרגיה זמין ומהיר לגוף ועוזר לשרוף שומנים במקום גלוקוז.
שורה תחתונה: שמן טעם עדין ונקי בעל טקסטורה נעימה וקלילה לצריכה, כך שהוא משתלב בקלות במגוון מתכונים. נשאר נוזלי גם בקירור ובטמפרטורת החדר (בשונה ממוצרי שמן קוקוס אחרים שמתמצקים במקרר, או בחדר בחורף), מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לסלטים ומגוון ארוחות ובנוסף הוא 100 אחוז אורגני.
7. יקב פסגות משיק יין לכבוד בחירת טראמפ לנשיאות ארה"ב

מה החידוש? יקב פסגות חוגג את ניצחונו של הנשיא טראמפ ומשיק יין במהדורה מיוחדת בשם "President Trump". לדברי הבעלים יערב ברג: "יין הוא ביטוי עמוק לחיבור בין אדם ואדמתו. הנשיא טרמפ מוביל הדגל לשמירה על העם היהודי באדמתו ואין ראוי ממנו לכבוד זה".
שורה תחתונה: המהדורה המיוחדת הזו מבטאת את הקשר החזק בין ישראל לארה"ב ואת החזון המשותף לעתיד משגשג כאן בארץ .
8.מה חדש? רשת האופנה HOODIES בשיתוף פעולה עם עמותת "אל הלב"

מה החידוש? במהלך כל חודש נובמבר תמכור רשת HOODIES בכל סניפי הרשת ובמקביל באתר, מחברות של עמותת "אל הלב", הפועלת למען צמצום ומניעת אלימות באמצעות תוכניות הגנה עצמית מעצימה ופורצת דרך. מחירן של המחברות עומד על 20 ש"ח, וכול הרווחים יוקדשו כתרומה מלאה לפעילות העמותה.
שורה תחתונה: שיתוף פעולה מבורך.
9.רשת פומפדור עם חליטה חדשה ומפתיעה

מה החידוש? המותג הבינלאומי פומפדור, מהמובילים בעולם בייצור חליטות צמחים ופירות, ממשיך להפתיע עם טעמים ייחודיים ובלעדיים ומשיק טעם חדש: חליטה בטעם עוגיות קינמון, במהדורה מוגבלת, לחורף 2024/5. החליטה החדשה משלבת את טעם הקינמון יחד עם המתיקות העדינה של העוגיות ויוצרת משקה טעים ומפנק, ללא קפאין. הטעם החדש מצטרף ל- 2 טעמים שהשיק המותג פומפדור בחורף שעבר, במהדורה מוגבלת, לאחר שזכתה להצלחה בארץ ובעולם עם חליטת פטל-מרנג וחליטת סנגריה חמה.
שורה תחתונה: מדובר בחליטה עם ארומה עשירה, וטעם המזכיר אפייה ביתית.
10. Redefine Meat עם מוצר חדש ושלל הנחות

מה החידוש? חברת הפודטק הישראלית Redefine Meat מצטרפת לאירועי יום הטבעונות הבינלאומי שחל בנובמבר ומקיימת בישראל את חודש 'המפחיתנות' המנגיש לכולם מנות בשרניות ועסיסיות, ללא רכיבים מן החי, במטרה לצמצם בצריכת בשר מן החי ולהפחית את הזיהום הסביבתי שלו. החברה משיקה שווארמה 'בשר חדש' טעימה ועסיסית, עשירה בחלבון, בתיבול אותנטי, להכנה קלה ומהירה במטבח הביתי. בנוסף, במהלך כל חודש נובמבר מציעה רידיפיין מיט מגוון הנחות ברשתות השיווק ומנות מיוחדות במסעדות המשתתפות.
שורה תחתונה: מדובר במוצר פיתוח ישראלי כחול לבן בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, לחוויה קולינרית משובחת וקרובה למקור במטבח הביתי. השווארמה מבוססת על רכיבים צמחיים בלבד, מותאמת להכנה קלה וטעימה במיוחד.
11. מוצרי שיער מבוססי בינה מלאכותית מבית The Beauty Intelligence

מה החידוש? The beauty intelligence הוא מותג טיפוח יוקרתי לשיער, אשר נולד מתוך רצון להציע פתרונות טיפוח מתקדמים לשיער המבוססים על טכנולוגיות חדשניות, המותאמים אישית לכל סוגי השיער, להענקת ברק, שיקום וגמישות באמצעות טכנולוגיית AI.
בין הסדרות הבולטות של המותג ניתן למצוא את סדרת ה-EXTENSIONS, סדרת המוצרים הראשונה בעולם המיועדת לשמירה על תוספות שיער, סדרת BOND, סדרת שיקום ייעודית לשיער פגום, סדרת CURLS CARE, המיועדת לטיפוח שיער מתולתל ולשמירה על לחות, ברק וגמישות וסדרת SILK & SHINE המתמקדת בהענקת מגע משי וברק עוצמתי לשיער ליצירת מראה חלק וזוהר.
שורה תחתונה: אין ספק שמדובר על בשורה של ממש ומוצרים שנותנים פיתרון למגוון רחב של בעיות.
12. יטבתה משיקה מהדורה מיוחדת של משקה בטעם בזוקה

מה החידוש? מחלבת יטבתה, אהובה ומוכרת, המייצרת מוצרים ייחודיים ומפנקים ובזוקה, מותג אייקוני ותיק המעלה זיכרונות וניחוחות ילדות – מייצרים חיבור בין מסורת לחדשנות מוצרית וחוויה חדשה ומעניינת לצרכנים.
שורה תחתונה: המשקה החדש הוא שילוב ייחודי של טעם מתוק ומרענן שמחזיר את הנוסטלגיה למרכז הבמה הוא מגיע במרקם חלק וקרמי, שמעלה חיוך בכל לגימה ומשאיר אחריו טעם בלתי נשכח שמחזיר לטעמי הילדות.
13. רשת ווישוז משיקה את קולקציית חורף 2024/25

מה החידוש? נעליים בעלות טכנולוגיה חדישה ביותר, תוך חשיבה גדולה להבאת כל נעל לרמת גימור מדויקת. דגש רב ניתן גם על עיצוב מוקפד ושימוש במדרסים ייחודיים אשר מותאמים לכף הרגל הישראלית. חומרי הגלם מובחרים אשר ממוקדים בשימת דגש על נוחות חדשנית.
שורה תחתונה: אל תפספסו את דגמי הקרוקס בשום פנים ואופן.
14. מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק קרם לחות פחם

מה החידוש? מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER מרחיב את סדרת פיור אקטיב ומשיק קרם לחות פחם למראה מאט והפחתת ברק שומני 3 ב-1 DAILY MATTIFYING AIR CREAM. הג'ל נועד לשימוש יומי, ומועשר בניאצינאמיד + BHA + AHA אשר מסייעים לאזן את שומניות העור ובהפחתת פגמי העור.
שורה תחתונה: הקרם מכיל רכיבי ניאצינאמיד + BHA + AHA המסייעים להפחית את פגמי העור וראשים שחורים, מעדנים מראה נקבוביות פעורות ונותנים מראה חלק ואחיד.