.יועץ האסטרטגיה עובד פרל התארח בפודקאסט "על המשמעות" עם עו"ד תמיר דורטל לשיחה מרתקת על עולם הפרסום. פרל תיאר את קמפיין "נוכל" נגד בנט כקמפיין "אינטנסיבי, אכזרי וחד משמעי". לדבריו, השימוש בשפה כה חריפה, שאינה מקובלת בימין, הצליח לעורר תשומת לב ציבורית, אך ייתכן שפגע באמינות המסר.
פרל ביקר את חוסר ההשקעה של הימין בקמפיינים. הוא טען כי הימין "לא משקיע מספיק בקמפיינים, ואז בוכה שהציבור לא איתו". הוא ציין כדוגמה את התנהלותו של יריב לוין סביב הרפורמה המשפטית, שלטענתו לא גייס את תמיכת הציבור.
פרל הסביר כי "יש לנו התנייה בראש: אם משהו אחד לא טוב, כנראה שגם השאר לא טוב." הוא טען כי אנשים נוטים לשפוט עסקים, מוצרים וארגונים על סמך נראות חיצונית, גם אם התוכן והאיכות מצוינים. לדבריו, הזנחת הפרסום פוגעת בסיכויי ההצלחה.
פרל סיפר על דוגמאות רבות מעבודתו, וביניהן קמפיין "מיליון תושבים בשומרון" של יוסי דגן, שלדבריו הצליח להביא לתוצאות ממשיות. הוא הדגיש את חשיבות המקצועיות וההשקעה בכל שלבי הקמפיין, מהאסטרטגיה ועד הנראות. פרל סיים בקריאה לבעלי עסקים, ראשי עמותות ופוליטיקאים להשקיע בפרסום ולתת את הדעת למסרים שהם מעבירים לציבור.