ראשי > חדשות > חדשות בארץ>כתבה





מכון הדס בחר בנפתלי-אברהם
חברת מבחני המיון לעבודה תשקיע 600 אלף דולר בפרסומה
20/04/04   14:30 מיטל זדה
מכון הדס בחר במשרד הפרסום נפתלי-אברהם שיעלה את הקמפיין הבא של המכון. במסגרת מאמציה של החברה המתמחה בהכנה למבחני מיון ולראיונות עבודה לשלוט בשוק שלה, היא תשקיע 600 אלף דולר בפרסום. שאול נפתלי, מבעלי משרד הפרסום, מסר כי הקמפיין הראשון יעלה מחר (יום ו') במודעות הדרושים בעיתונים, אך הכוונה היא גם להתפתח בעתיד בערוצי מדיה נוספים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2003 השקיע מכון הדס 510 אלף דולר בפרסום (במחירי מחירון) ומתחילת השנה השקיע 165 אלף דולר (במחירי מחירון). אבי אלקלעי מנכ"ל מכון הדס, מאמין בתחזיות ההתאוששות של המשק הישראלי למחצית השנייה של 2004 ובעקבות כך תעלה על-פי הערכתו הדרישה לעובדים בשוק, לכן הוא גם רואה בהגדלת תקציב הפרסום השקעה לטווח ארוך. "המטרה שלנו היא להגיע לשליטה של 80-75 אחוז בפלח השוק, כאשר אנו עומדים על 65 אחוז" אומר אלקלעי. בשוק מיוני העבודה יש מתחרה נוסף, מכון נועם. במכון נועם לא מתרגשים מההערכות החדשה של מכון הדס ולא מתכננים קמפיין מיוחד בתגובה, מעבר למודעות הפרסום הרגילות.

 
שמור במזוודהשלח לחברהדפסה
הוסף תגובה  עבור לפורוםכתוב לעורך


מוזר ומעניןמדע וסביבהחדשות בעולם
חדשות בארץפוליטי מדינימבזקים
  
  
   
שמור במזוודהשלח לחברהדפסה
הוסף תגובה עבור לפורוםכתוב לעורך
דעה

fhn
דעה

גקכינג
דעה

דעה עסקים
דעה

דעה בלי דירוג
דעה

דעה דעה
  פירסום ב - nrg מעריב  אתרי מעריב  דרושים ל - nrg תנאי שימוש  עזרה  כתבו לנו  מי אנחנו