 |
מחלף לה-גארדיה, אחד המחלפים העמוסים ביותר בכניסה והיציאה מתל-אביב, יהיה בשנים הקרובות עמוס עוד יותר. היום יחלו העבודות בפרויקט שיקוע צומת לה-גארדיה, שיגרמו לשינויים בהסדרי התנועה במחלף לה-גארדיה –המסגר. במסגרת השינויים תבוטל הפנייה ימינה מרמפת היציאה מאיילון דרום לרחוב לה גארדיה ותיפתח פנייה חלופית מהרמפה ימינה (מערבה) לרחוב מיקוניס. הפנייה שמאלה לכיוון
דרום מרחוב מיקוניס לא תתאפשר, ואילו בצומת מיקוניס-המסגר תתאפשר פנייה ימינה לכיוון צפון ברחוב המסגר ונסיעה ישר לכיוון מערב (רחובות הצפירה והרכבת).
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
הסדרי התנועה החדשים בלה-גארדיה. צילום: יחצ"נות
|
|
 |
 |
 |
 |
|
העלות: 150 אלף שקל
|
 |
|
 |
 |
 |
|
העבודות בצומת הוא חלק מתוכנית כללית של משרד התחבורה ועיריית תל-אביב, באמצעות חברת "נתיבי איילון", לשיקוע כל הצמתים המרכזיים בעיר. בחברה מבטיחים שעם סיום העבודות, בשנת 2007, תזרום התנועה בחופשיות מנתיבי איילון אל רחוב הרכבת, ובמפלס נוסף מאזור התחנה המרכזית (רחוב החרש) אל רחוב המסגר. "פרוייקט לה-גארדיה מבוצע על מנת לשפר את איכות חייהם של ציבור הנוסעים", אמר מנכ"ל "נתיבי איילון", אריה בר. "אנו מתנצלים מראש על אי הנוחות הזמנית שתיגרם לציבור. מייד לאחר סיום העבודות בפרויקט ייהנה ציבור משתמשי הדרך מתנועה מהירה, נוחה ובטוחה". עלותן המשוערת של העבודות היא כ-150 מליון שקלים. מחברת נתיבי איילון נמסר כי מידי יום עוברים במחלף כ-100 אלף כלי רכב. |  |  |  |  | |
|