 |
מועצת יש"ע מחריפה את המאבק בהתנתקות: בשבוע הבא ייפתח קמפיין המוני מתוכנן למופת, שמטרתו לעורר את דעת הקהל במדינה, "להטריף" את הרחובות ולהתחיל לייצר לחץ על מקבלי ההחלטות ודעת הקהל נגד התוכנית. הקמפיין השאפתני כולל מספר שלבים. בשבועיים הבאים, בימים שני, שלישי ורביעי בשבוע (ימי פעילות הכנסת) יעלו תושבי גוש קטיף למשכן הכנסת. בכל יום יעלו תושבי שלושה יישובים (בסך הכל 18 יישובים בשישה ימים במשך שבועיים). להערכת אנשי יש"ע, כ-1,000 עד 2,000 תושבים יפגינו בכל יום, ואליהם יצטרפו כמה אלפי פעילים מיש"ע ומירושלים והסביבה. המפגינים יצורו על המשכן, יפגינו בדרכי הגישה וישתדלו
לייצר לחץ גדול ככל האפשר על בית המחוקקים. במקביל, מתכננים ביש"ע "קמפיין מרפסות", במסגרתו יופצו ברחבי הארץ מאות אלפי כרזות ושלטים עם סיסמת הקמפיין, שנכון לאתמול היתה "אני מתחבר". בכל פעם תתווסף לסיסמה מושא אחר: אני מתחבר לארץ שלי, אני מתחבר לעם שלי, אני מתחבר לגוש קטיף ועוד. המטרה היא להציף את הארץ בשלטי מרפסת, שיזימו את ההנחה הרווחת, על פיה רוב העם תומך בהתנתקות.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
"יציאה מהתרדמת"
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בשלב השני של המאבק מתכננים הפעילים לעבור מבית לבית בסגנון משאל מתפקדי הליכוד. הנחת העבודה היא כי המעבר מדלת לדלת בין המוני העם יהיה קשה בהרבה ממה שהתרחש בקרב מתפקדי הליכוד, ולכן קמפיין המרפסות אמור לסייע לאנשי יש"ע לזכות בהקשבה של האזרחים. המעבר מבית לבית, שיבוצע על ידי עשרות אלפי מתנדבים, ייפתח בחמש ערים גדולות שבהן אנשי יש"ע זוכים לתמיכה: ירושלים, באר-שבע, רמת-גן, פתח-תקווה וחיפה.
בנוסף, אנשי יש"ע מתכננים מאבק תקשורתי רחב היקף, ומבטיחים הפתעות רבות. בין היתר מדובר בגיוסם של אישי ציבור, אמנים וסלבריטאים נגד ההתנתקות, בהם גם אנשים שאינם נחשבים לאנשי ימין או אנשי יש"ע. אתמול הוזכרו שמותיהם של הזמר אריאל זילבר והמוזיקאי דודו אלהרר, כמי שייקחו חלק בקמפיין. שמות נוספים נשמרים בסוד בשלב הזה. גורמים ביש"ע מגדירים את המאבק הזה כ"יציאה מהתרדמת הארוכה שפקדה אותנו", במטרה להמחיש לציבור ולממשלה שאין להם כוונה לוותר, וכי נחישותם ל"הילחם עד הרגע האחרון" לא נפגעה. |  |  |  |  | |
|