 |
טלפון סלולרי, יוגורט ועכשיו גם צו גיוס: צה''ל מנסה לשפר את הדימוי בקרב צעירים ויוצא במסע שיווקי הפונה לתלמידים לפני לגיוס באמצעות עזרי מולטי-מדיה מתקדמים. באגף כוח האדם של צה"ל, בפיקודו של האלוף אלעזר שטרן, הוחלט ליזום פרויקט מיוחד, תחת הסיסמה "צו התייצבות – תחשוב קדימה". במרכז הפרויקט יעמוד מסע שיווק והסברה בקרב תלמידי תיכון, תוך שימוש בניידות ממוחשבות שזכו לשם "מיני לשכת גיוס". במדור ההכנה לצה"ל, בפיקודו של סא"ל מושיק אביב, הוכשרו עשרות מדריכי נוער לתפעל את הניידות המשוכללות. בניידות הללו יש מצגות שונות, סרטים על יחידות מובחרות וחטיבות החי"ר, וסרטוני הסברה על לשכת הגיוס והצווים. היום הושקו שלוש ניידות ''מיני לשכת גיוס'' במסגרת השלב הראשון של הפרויקט. "בני הנוער קובעים את עתידם וחשוב שיקבלו את המידע המתאים", מסביר סא"ל אביב. "הניידות הללו יספקו להם תכנים רבים. המטרה היא להגיע לכל בתי הספר בארץ ולהפגיש את בני הנוער עם צה"ל עוד לפני הגיוס בבקו"ם... לראשונה, ננסה לשפר את השירות למועמד לשירות הביטחון".
|
 |
 |
 |
 |
|
|