ראשי > חדשות > פוליטי מדיני > כתבה
בארכיון האתר
צה"ל מציג: שיווק מולטימדיה
הצבא מתאים את עצמו לרוח התקופה וחונך קמפיין לצעירים שבו ידמו ניידות ממוחשבות את לשכת הגיוס
לכתבה הקודמת דפדף בחדשות לכתבה הבאה
אמיר בוחבוט
24/12/2004 9:36
טלפון סלולרי, יוגורט ועכשיו גם צו גיוס: צה''ל מנסה לשפר את הדימוי בקרב צעירים ויוצא במסע שיווקי הפונה לתלמידים לפני לגיוס באמצעות עזרי מולטי-מדיה מתקדמים. 
 
באגף כוח האדם של צה"ל, בפיקודו של האלוף אלעזר שטרן, הוחלט ליזום פרויקט מיוחד, תחת הסיסמה "צו התייצבות – תחשוב קדימה". במרכז הפרויקט יעמוד מסע שיווק והסברה בקרב תלמידי תיכון, תוך שימוש בניידות ממוחשבות שזכו לשם "מיני לשכת גיוס".
 
במדור ההכנה לצה"ל, בפיקודו של סא"ל מושיק אביב, הוכשרו עשרות מדריכי נוער לתפעל את הניידות המשוכללות. בניידות הללו יש מצגות שונות, סרטים על יחידות מובחרות וחטיבות החי"ר, וסרטוני הסברה על לשכת הגיוס והצווים. היום הושקו שלוש ניידות ''מיני לשכת גיוס'' במסגרת השלב הראשון של הפרויקט.  
 
"בני הנוער קובעים את עתידם וחשוב שיקבלו את המידע המתאים", מסביר סא"ל אביב. "הניידות הללו יספקו להם תכנים רבים. המטרה היא להגיע לכל בתי הספר בארץ ולהפגיש את בני הנוער עם צה"ל עוד לפני הגיוס בבקו"ם... לראשונה, ננסה לשפר את השירות למועמד לשירות הביטחון".
גלעד חוזר הביתה
חוזרים לליל הרצח
טוקבק של סליחה
נבחרת העשור
אסף רמון
מותו של טופז
עד כאן!
חברה
בעולם
פוליטיקאים
בחירות 2009
תמונות
פוליטי מדיני
חדשות בארץ
  מדד הגולשים
נעצר חשוד בפרשת...
                  18.84%
היעלים הבורחים...
                  11.58%
רצח מרגריטה...
                  8.28%
עוד...

פוליטי מדיני
שטרית: השבוע נצביע על המאגר הביומטרי  
שטרסברג-כהן בוועדה לבחירת יועמ"ש לכנסת  
ברק ומיטשל דנים בהקפאת ההתנחלויות  
עוד...