תא"ל עימאד פארס שוב מסתבך
מפקד האוגדה, שהורשע בעבר בהתנהגות שאינה הולמת קצין, ונהגו, עקפו, לדברי קצין משטרה, מחסום של מג"ב והתעמתו מילולית עם שוטר. לפני כן הבהילו אזרח כשנסעו בצורה מסוכנת

במהלך הנסיעה החליט נהג הג'יפ לעצור בצד הדרך, מחשש שמישהו מנסה לפגוע בחייו. נהגו של מפקד האוגדה נעצר גם הוא בצד הדרך, ומן הרכב ירד תא"ל פארס.
נהג הג'יפ ההמום, שגילה כי מדובר בלא אחר מאשר מפקד האוגדה, שאל בזעם את פארס ואת נהגו מדוע סיכנו את חייו, והפחידו אותו עד כדי כך שכמעט התהפך עם רכבו לשוליים. בתגובה, דרש פארס מהנהג תעודת זהות, אך הוא סירב בטענה כי הוא לא מורשה לבקש זאת ממנו. השניים נפרדו בטונים צורמים.
אזרחים המכירים את נהג הג'יפ, סיפרו כי מדובר בד"ר לרפואת שיניים, שומר חוק, המתגורר באזור ותורם מרבית מזמנו לטיפולי שיניים בהתנדבות לתושבי האזור.
לאחר התקרית הזו, נסע מפקד האוגדה לכיוון אילת. לטענת שוטרי משטרת מרחב אילת, "נהגו של פארס עקף את הפקק שהצטבר בכניסה למחסום דרך השוליים, תוך סיכון חיי אדם ואת חייו של הנוסעים ברכב הצבאי". השוטרים סיפרו כי שוטרי מג"ב שעמדו במחסום ובדקו מכוניות של אזרחים, נדהמו לגלות את הרכב עוקף ב"פראות", לטענתם, וסימנו
השוטרים סיפרו כי במקום התפתח ויכוח בין פארס לשוטרי מג"ב, שרצו לעכב את מפקד האוגדה לחקירה בגין תקיפה מילולית. "הוויכוח בין הצדדים גלש למילים מעליבות ובוטות, ולמקום הגיע מפקד מרחב אילת, ניצב-משנה ברונו שטיין, שהרגיע את הרוחות ומנע מבוכה", אמרו השוטרים.
קצין משטרה מהאזור הסביר ל-nrg מעריב כי "מדובר באזור רגיש. כבר קרה שרכבים נכנסו מגבול ישראל-ירדן, וצה"ל לא גילה זאת. יש התרעות רבות, גם על פעילות חבלנית וגם על מבריחים, ומצופה ממפקד אוגדה שיהווה דוגמה לאחרים ולא יאפשר לנהג שלו להשתולל בכביש בניגוד לחוקי התעבורה, תוך סיכון היושבים ברכב".
גורם צבאי בפיקוד דרום התייחס לתקריות בהן היה מעורב תת-אלוף פארס. "לגבי האירוע הראשון, בו התבקש אזרח שנהג במכונית לעצור בצידי הדרך, אכן סימן פארס לנהג לעצור בצד, מאחר שחשד בו", אמר הגורם. "הנהג עצר, ופארס אכן דרש ממנו תעודת זהות. בין השניים הוחלפו דברים קשים, אך לאחר מכן התקשר האזרח לטלפון האישי של פארס, התנצל בפניו על דבריו, וטען כי הוא מבין למה הוא עצר אותו בצד הדרך".
בנוסף, התייחס הגורם הצבאי לאירוע במחסום משמר הגבול באילת. "הג'יפ של תת-אלוף עימאד פארס אכן נסע במהירות רבה עקב אירוע אליו היה צריך להגיע, וכשהגיע למחסום ביקש ממנו אחד משוטרי משמר הגבול במקום להזדהות, אך פארס סירב בטענה כי הוא אמור לזהות אותו, מאחר והוא עובר במקום לא מעט פעמים", אמר הגורם.
"השוטר ביקש מפארס לרדת מהרכב ולהציג תעודת זהות, ובמקום התנהלו חילופי דברים בטונים גבוהים. לבסוף, ירד פארס מהרכב והזדהה", הוסיף הגורם הצבאי. "מבירור שנעשה מאוחר יותר, השוטר אכן לא זיהה את פארס, מפני שמדובר בשוטר תגבור, שלא משרת בדרך קבע בגזרה".
זוהי אינה הפעם הראשונה בה מעורב פארס בתקריות דומות. לפני כשנתיים זוכה פארס בבית הדין הצבאי המיוחד בתל-אביב משלושה מבין שבעת סעיפי אישום שהוגשו נגדו, ביניהם עבירות של תקיפת שוטרים בתפקיד, תקיפת שוטר צבאי בתפקיד, תקיפת חייל, תקיפת שוטר צבאי שלא בתפקיד והתנהגות שאינה הולמת קצין. פארס זוכה מעבירות התקיפה אך הורשע בהתנהגות שאינה הולמת קצין.
לפני כארבע שנים, באירוע של יוצאי פלוגת הסיור הדרוזית, דרשו שוטרים מפארס, אז מפקד חטיבת גבעתי, להזיז את הג'יפ ששכר עבורו צה''ל מהמדרכה שעליה חנה. כעבור זמן קצר התפתחו חילופי דברים בין פארס לשוטרים, שניסו לעצור אותו.
מכיוון שפארס התנגד למעצר, לשוטרים לא נותרה ברירה אלא לכפות אותו באזיקים. בהמשך התברר שפארס תקף גם שוטר מתנדב במשטרה צבאית, שלא היה באותה עת בתפקיד.
בעקבות האירוע, הועמד פארס לדין. המשטרה, שהביעה צער על המקרה, הדיחה את השוטרים שהיו מעורבים בתקרית. הטענות התנהגות השוטרים הועברו לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, שהחליטה לסגור את התיק ולא להעמידם לדין. במקרה נוסף, שאף הוא נכלל בכתב האישום, נטען שפארס סטר לנהגו האישי. פארס הכחיש את המקרה וטען שמדובר בלטיפה.